Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Risikovillig humankapital efterlyses – Enneagram workshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 26
Fra  Ad astra Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette er en efterlysning efter en virksomhed i Danmark, der er villige til at lægge medarbejders kroppe, øjne og ører til en en-dags (evt. to-dags) enneagram-workshop. Uge 33 og 34 (12.-22.aug.)
Geografisk placering Sjælland, Fyn eller Jylland.

Min personlige indfaldsvinkel til denne forespørgsel er, at jeg er bosiddende på Færøerne og at der i august måned med et par ugers mellemrum vil være brug for ekstrakapital til 2 flyvebilletter t/r Færøerne-Danmark. Jeg vil med god grund ikke kunne betale flyvebilletterne over min virksomhed, da anledningen er af privat karakter (to runde fødselsdage i familien plus et lille barnebarn, der skal besøges). Hvis det er muligt at kombinere rejsen med virksomhedsbesøg i Danmark ville det være fantastisk, da jeg i min lille iværksætterbutik endnu ikke er kommet dertil, hvor det er muligt at lægge de store beløb til side hverken til pension eller egen gravsten (har brugt egenkapital til at dygtiggøre mig indenfor min niche og er på vej direkte i kvindefælden, med for lidt pensionsopsparing - med mindre, at der er nogle risikovillige mennesker der synes, at det kunne være interessant at tage mig ind i varmen.)

Ovenstående er som så irrelevant, men kan give folk en fornemmelse for min motivation for dette indlæg. Nød lærer nøgen kvinde at spinde!

Som sagt, er der en virksomhed i Danmark, der vil have besøg af mig? Ikke for mine blå øjnes skyld, men for min erfaring med mennesker, disses motivationsfaktorer og strategier.
Jeg er læreruddannet, har 23 års undervisningserfaring med folkeskolens ældste klasser, uddannet NLP & Enneagramtrainer, HR-Coach og holistisk psykoterapeut og er for et par år siden sprunget ud som iværksætter.

Mit tilbud til den eventuelle virksomhed i uge 33 og 34 er som følger:
1) 1 dag med enneagrammet som teambuildingsredskab => DKK 10.000 (halv pris)
2) 2 dage med enneagrammet som teambuildingsredskab => DKK 20.000 (halv pris)
3) 1 dag med enneagrammet, som input til de forskellige enneagramtypers forhold til penge og motivationsfaktorer => DKK 15.000 (halv pris)
4) 1 dags ‘Teambuilding’ for bestyrelser og topledelser med mager bosiddende i en radius af 40 km fra Søllerød Kro => DKK 50.000 (halv pris)
Ad 1,2, 3 og 4) Kørselspenge ikke indberegnet.
Virksomheden sørger for, at der dukker mennesker op (max 20), lokaler og fortæring – og jeg sørger for resten inkl. underholdningsværdi til resten af livet.
Hvis der skulle være nogle skeptikere imellem, som vil have kendskab til global undersøgelse vedrørende enneagrammets lyksaligheder, så læs evt. den vedhæftede pdf.4118.EnneagramBenchmarkReport2011.pdf
Tak for at du gav dig tid til at læse indlægget.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)