Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lorte jobs med god løn/nemme penge.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Det er sådan at jeg lige er blevet færdig med gymnasiet, og skal ud og tjene penge til at starte virksomhed.

I den forbindelse ville jeg høre om jeres erfaringer med hensyn til dårlige jobs som ingen vil have, men som til gengæld giver en god løn. Samtidig vil jeg også gerne høre om i kender nogle jobs som giver nemme penge, her tænker jeg på alternativer til medicinsk forsøgsperson og sæddonor. Med hensyn til de dårlige jobs tænker jeg på jobs som skaldemand, slamsuger og ting i den stil. 

Jeg har ikke noget imod at tage ud på en bore platform eller rejse væk i længere perioder, men så vidt jeg kan se kræver denne form for ervherv en eller anden form for uddannelse som jeg ikke har.

Hvad ville jeres forslag til noget at lave være?

På forhånd tak

P.s. jeg anede ikke hvor jeg skulle slå emnet op, så nu blev det her. 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe Wraae:
Med hensyn til de dårlige jobs tænker jeg på jobs som skaldemand, slamsuger og ting i den stil. 

Skraldemand er skam et fint job. De tjener ret gode penge, og man skal som regel anbefales fordi der er så meget rift om jobbene. (Det kan godt være at billedet har ændret sig lidt de sidste par år, men har stadig ikke, til dato, set et jobopslag til skraldemand) :-)

Der søges altid tonsvis af forsøgspersoner på universiteterne, specielt på de Naturvidenskabelige fag. De bliver dog som regel slået op på opslagstavlerne så du kunne jo prøve at tage en rundtur i universitetsparken, og så hvad der er.

Ellers plejer nattetjanser også at give ganske fornuftigt.

Natasha

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Et er en god timeløn, noget andet er mængden af timer.

Overvej noget indenfor ældreplejen - der er ofte brug for hjælpere, der kan håndtere de ikke-faglige opgaver. 

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min tanke var ældrepleje, post/pakkebud og kassedame.
Og med lidt snilde kan du tage de "dårlige" vagter og have 2 job om dagen.

Der er desværre ikke rigtig nogen nemme let tjente penge via jobs i dag.

 

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
vikarjobs

Inden for industri og lager
Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://brokop.com/

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe. Har du kørekort ?

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Wraae:
Jeg har ikke noget imod at tage ud på en bore platform eller rejse væk i længere perioder, men så vidt jeg kan se kræver denne form for ervherv en eller anden form for uddannelse som jeg ikke har.

At komme på en bordeplatform i dag kræver et væld af sikkerhedskurser og certificeringer men har man det er der helt sikkert gode penge. Så vidt jeg husker fortalte en af mine venner mig som arbejder på en af platformende som ingeniør at han tjener hjernedødt godt da han er betragtet som sømand hos skat og derfor heller ikke betaler noget særligt i skat. Jeg må indrømme jeg ikke helt ved hvem du skal have fat i.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Så engang en udtalelse (husker ikke hvor) fra en erhvervsdrivende som sagde noget i den retning:" Jeg ser ikke på hvad en person laver, men på hvor god han er til det han laver"

En god sætning, syntes jeg, da den sætter personen over jobbet og samtidig indirekte respekterer jobbet.

Selv måtte jeg i en periode været tilknyttet et vikarbureau og været ude til mange opgaver bl.a. fabriksarbejde og oprydning efter brand.

Selv syntes jeg udfordringerne giver dybere mening hvis man tager ejerskab for opgaven og der i gennem udfører de stillede forventninger.

De bedste hilsner

Hans Peter Rebien

Sorø

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rubi, ja jeg har børekort. :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)