Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger system til automatisk vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et program/en side som kan forslå en vagtplan for mig, baseret ud fra en række forudindtastede kriterier. Jeg har naturligvis rådført mig med Google, men synes ikke jeg har haft held til at finde noget som dækker mine behov.

Jeg mangler især disse funktioner:

At kunne specificere hvor mange timer hver medarbejder kan arbejde (fx. deltid/fuldtid)

At kunne specificere hvor mange timer om ugen hver medarbejder skal have

At systemet kan forslå mig en færdig vagtplan baseret ud fra de indtastede kriterier

Har I nogle forslag som opfylder ovenstående - eller nogle af ovenstående kriterier modtages de meget gerne.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg tror ikke du finder et vagtplanlægningssystem, som 100% kan opfylde dine behov. Kommer man ned under overfladen på vagtplanlægning, er der rigtig mange faktorer, som gør at 100% automatisk vagtplanlægning ikke er optimalt i de fleste tilfælde. Plandays vagtplanlægning- og tidsregistrerings-app gør 95% af arbejdet for dig, og jeg er overbevist om at når du ser hvor simpelt det kører i praksis, så kan det sagtens klare dine behov. Sig til, hvis vi skal ringe dig op, alternativt giv os et kald på telefon 35 107 207 eller læs mere om Planday vagtplan på http://www.planday.dk/dk/funktioner/vagtplan/

Mange hilsner,

Christian, Planday

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)