Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop modul - GLS eller Pacsoft

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Prestashop 1.5.4.1 og min målgruppe-kunder er i Danmark, nogle få Norge og andre dansklæsende ikke-EU lande. Jeg sender typisk fra små breve på 100 g til små pakker på under 3 kg. Indtil videre sender jeg måske kun 3 pakker/breve hver anden dag, men det kan hurtigt blive mere, når jeg får alle varer ind og googeliseret med Adwords og Pricerunner. Så er man lidt på forkant...

Hvad er mon mest egnet. Jeg kan se at vist GLS ikke har den service at levere til døren. Men Post Danmark virker meget mere service-mindede og evt. troværdig for private kunder, som næsten alle kunder er.

Modulet til GLS er billigere, men det kan ikke være det der afgør noget...

Er der nogen der har gode råd og erfaring?

Shoppens adresse er shop.7d.dk

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:19

Jeg købte GLS modulet - men endte med vælge Post Danmark i stedet som logistik partner, da de kunne tilbyde mig en pris der matchede GLS. Faktisk var det under GLS på pakker under 1 kg.

Jeg kender begge firmaer inde fra, da jeg har kørt for begge to. Endnu en årsag til at jeg valgte PostDK.

Med GLS skal du bestille afhentningen dagen i forvejen og så skal du være på adressen hele dagen, da de ikke kommer på noget bestemt tidsrum. Plus du skal betale for afhentningen. Hos PostDK er afhentningen - for mig i hvert fald - med i prisen og de kommer i et tidsvindue. Endnu et plus til PostDK.

Alternativt skal du selv levere på GLS' terminal. Du må ikke selv aflevere pakkerne i en af deres PakkeShop.

Jeg har ikke købt PacSoft modulet, da jeg kun har 1-3 pakker om dagen. Dem kan jeg ret hurtigt selv indtaste på PacSoft websitet og printe ud.

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 20:28

Vi har hos jagtkiosken.dk indtil nu kun brugt pacsoft modulet til alle vores pakker, det kører faktisk fantastisk godt. Alligevel har vi netop idag købt gls modulet også, da et stigende antal udenlandske pakker kan sendes væsentlig billigere med gls. Det er især hvis man har mange større pakker, som hos PostDanmark bliver volumenberegnet der er noget at hente.

Vi laver det så fremover sådan at vores kunder selv vælger om de vil have leveret hjemme med PostDanmark, eller vil afhente i deres lokale gls pakkeshop.

Så vi er nu spændt på efter sommerferien når vores højsæson starter, om vores kunder vælger den lidt billigere løsning med gls, eller om de holder ved PostDanmark.

Begge firmaer afhenter hos os efter aftale, og uden beregning.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 21:11

Hold da op, det er kompetente svar. Jeg kan lissom konkludere, at med danske kunder og mange små pakker er det Pacsoft der må være bedst for min shop. Men senere kan man vel få GLS på, hvis der er udenlandske kunder eller større og tungere pakker.

Tak for tippene...

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)