Jeg er ved Surftown. og min ven er ved One.
Det er en Wordpress installation, men et købt tema, og ændringer lavet osv. Så hvis man kunne få det hele over sådan som du er på min side ville det være nice. :-)
Her er følgende der skal gøres:
Alle filer bliver flyttet, og en database bliver oprettet, herefter ændre du wp-config.php som ligger i roden af din wordpress installation, her skal du ændre indstillinger for databasen, så den passer med ny server, databasenavn, kode etc.
Så skal du lave en find/replace af ditdomæne.dk til vensdomæne.dk.
Der findes et script, du uploader i roden til din wordpress side lige her - når du tilgår searchreplacedb2.php filen, vil den automatisk have wordpress instillinger loaded ind (den kan finde dem i wp-config.php filen) - så trykker du næste, og næste, den giver en advarsel om at du skal tage backup af din database - og så kan du søge efter et ord, og erstatte det med et andet, og det er her du skal skrive dit domæne ind, og erstatte med det andet.
Husk at der er forskel på ditdomæne.dk/ og hansdomæne.dk - så hvis du tilføjer / i enden, ved din søgning, skal du også gøre det i din erstatning.
Dette gør at alle billeder, links etc vil køre på det nye domæne. - Herefter skal du for guds skyld slette searchreplacedb2.php filen igen!
Og ja - så burde det virke :D