Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på igangværende site

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :-)
Jeg vil meget gerne have nogle ideer til hvordan jeg gør SPINE.dk til en hjemmeside folk bliver på og klikker videre til underside.
Er min forside for rodet, andre farver mm.
Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 20:11
Slet ingen,.....
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 20:16

Jeg tror du skal prøve at virke mere interesseret i dette indlæg og fortælle os hvad du selv har gjort, hvor længe du har haft den og gerne mere konkret hvad du tænker på..?

Ærligt, jeg har ikke gidet kigge på din hjemmesiden, for er den lavet med samme holdning som opslaget, så er der lidt vej endnu :-)
Måske det faktisk var en hjælp til dig? Viser du hvem du/din side er, på din side? 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:02

Der sker ufattelig meget på din forside. Jeg bliver lidt blæst tilbage af alle de ting jeg kan derinde - og det er ikke ment positivt. 

Jeg synes du skal skære ned på alle de elementer. Sæt dig ned og lav en "Need to have" og en "Nice to have" liste, og smid så alt "nice to have" længere ned på undersider. Og fokuser på "Need to have" elementerne. 

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 21:08

Hejsa!
Jeg synes ærligt talt, at det er en god side, så jeg kan ikke komme med mange inputs. 

Men lige 3 små ting:

I headeren, hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrev, skal der også stå, at man får en e-bog.

Jeg synes ikke, at du gør nok ud af at gøre folk opmærksom på prisen. Overvej at skrive den flere steder på siden.

Få en google+ side ;)

Held og lykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16

Jeg er tilbøjelig til at give GuruGuy og Brian ret.

Helt så grelt som Brian vil jeg nu ikke sige, at siden er, men ja, du skal målrette, hvad brugeren skal se som det første.

Banneret er flot, men ... skal det absolut være et af disse bannere, der skifter billede i tide og utide? På en bærbar computer er det banneret, der får al opmæksomhed, og så er det hamrende irriterende at fokus hele tiden skifter!

Menubarren foroven har for mange punkter. Hvorfor skal der både være video OG lyd?

Ellers synes jeg faktisk, det er et pænt design.

Tilmeldt 9. Apr 07
Skrevet kl. 09:09

1000 TAK for jeres brugbare input. Det er lige netop det med at der sker for meget, jeg har tænkt over. TAK.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)