Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Zuccez.dk - helt enkelt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi, Anette Christiansen og Ann Bergsman, har netop skrabt en forventningsfuld virksomhed i jorden og taget tillob i et stykke tid. Og nu har vi endelig rendt panderne frugtbart sammen og med et brag skabt vores eget firma; en kompetent grafisk tegnestue, som vi beskedent har valgt at kalde Zuccez. Zuccez, fordi, det er jo det, det handler om! Vi vil skabe succes for vore kunder og for os selv - og for os, handler succes om at have det sjovt og elske at gaa paa arbejde. Det kan gaa i opfyldelse, hvis vi faar os en meget bred kundekreds, saa vi hele tiden udfordres af nye emner, brancher og produkter. Se mere paa www.Zuccez.dk
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:05

Hej,
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:12

Der skulle selvfølgelig ikke kun stå hej, jeg kom til at ramme enter-tasten :-)

Jeg kan rigtig godt lide jeres side (bortset fra at skriften måske lige er lille nok - skulle næsten have briller på.. og jeg bruger ikke briller ;-))

Har i noget materiale man kan få tilsendt? (Jeg kunne ikke finde referencer på jeres hjemmeside)

Vi har ind imellem nogel opgaver, som tidlieger har fået løst hos et lokalt bureu, men vi har ikek altid været helt tilfreds med resultatet..og ud fra jeres hjemmeside kunne i måske være løsningen på det.

Det drejer sig om design af fx poser til tøj forsendelse og lign.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)