Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate-tilmelding hos Linkshare USA som dansk ejer af et amerikansk website

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Affiliate-Aminoer.

Jeg sidder her til aften og skal tilmelde mig som Affiliate-partner hos Linkshare USA, men nu hvor jeg skal udfylde deres tilmeldingsskema, er jeg virkelig blevet i tvivl.

Jeg skal nemlig vælge et land. Min side er hostet i USA, mens jeg er bosiddende i Danmark. Min umiddelbare reaktion var at vælge USA, da det er her, jeg primært skal tjene mine penge, men så kom jeg til et punkt, hvor man skal vælge "Tax Form"...?

Så nu er jeg forvirret? Så længe jeg er bosiddende i Danmark, er det her, jeg skal betale min skat, så selvom siden ligger i USA, skal jeg vel stadig vælge "Danmark" som land?

Eller hvad? Er der nogen, der læser denne tråd, og som ved, hvad løsningen er på denne problemstilling?

Håber, at der sidder en derude, der selv har erfaring med dette?

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:59

Tilføjelse: Det kan vel kun være "Danmark" i tilmeldingsskemaet, der er det rigtige valg? Vælger jeg USA, skal jeg også vælge en stat, og det kan jeg vel ikke bare "fake"?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:17

Ingen, der ved noget om det?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 13:22

Det må være Danmark - du er jo dansk og har vel dansk CVR nummer, hvis du har sådan et.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:30

Jeg har ikke længere et CVR-nr. Det kommer, når jeg har gang i forretningen med min nye side volt-and-volume.com, som jeg pt. intet tjener på. Men det sker forhåbentligt med tiden!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)