Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv min webshop nogle verbale prygl og vind et gavekort til et mini-cruise

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Jeg synes efterhånden min webshop trænger til, at få en seriøs gennemgang samt en mening og gode råd af andre personer end dem der i sin tid har designet den og lagt varer ind m.m.

Derfor vil jeg være dybt taknemmelig hvis der var et par venlige sjæle der ville gå ind og kigge på hjemmesiden, sætte dig i kundens sted  og give mig Jeres uforbeholdne mening omkring designet, varernes placering, tekster m.m.

Jeg kan godt tåle at høre den grimme sandhed hvis det er tilfældet - så bare fyr løs Big Smile 

Jeg har tilfældigvis et gavekort til et minicruise Kiel - Gøteborg tur / retur i egen kahyt for to personer. 

Jeg trækker lod blandt alle dem der kommer med en seriøs tilbagemelding herinde - Så der kan falde en lille præmie af som tak for hjælpen :-)

Link til hjemmesiden: www.PureSolution.dk  

På forhånd tusind tak for hjælpen - Det gør min dag lidt bedre Big Smile

De bedste hilsner 

Martin 

Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :


jeg synes siden er fint overskuelig og en enkelt design.

Oppe i headeren står der hurtig levering osv. Måske ville det være rart og vide hvor hurtig den var.
Jeg er lidt træt af at man skal rulle så meget ned før man kan se produkterne/lægge dem i kurven.

Ellers en rigtig fin og professionel side!
den skulle ihvertfald ikke holde mig tilbage for at købe noget derinde (hvis jeg manglede en håndtørrer ;)

Fortsat god aften!

Vh.
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

min grimme mening er den mangler noget spiff.. Den er for kedelig at se på. Designet/grafikken er for kedeligt og farveløst, og der kan du måske ændre noget. Men det er blot min mening om siden, hvis du vil gøre det til en oplevelse at besøge siden bør du måske lave et redesign

 brugervenligheden er dog fin

du vil vel ha min adr el. mail  så jeg kan modtage gavekortet asap ?

Tilmeldt 31. May 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg synes din side er rigtig fin, jeg synes ikke rigtigt den trænger til noget pryg i den forstand. Den kundetype der klikker ind på din side er nok ikke den samme der klikker ind på en shop med strømper eks. Så med henblik på din kundegruppe synes jeg du har klaret det rigtig godt. Det er nemt at finde info omkring produkterne, ydermere er den også meget brugervenlig.

Godt gået

Held og lykke!

Fra Husby
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 20
Fra  iPhone-Shoppen.com Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig først og fremmest starte med at sige at selve skriften der er på hele siden er gammeldags. Det minder mig om den gang i skolen, hvor man havde de kæmpe hvide pc'er med 1m brede skærme. Så skal hele designet laves om til noget med runde former, og en kæmpe slider i midten, som kører smooth. Store brede knapper med stor tekst. Det samme med søgemaskinen, den skal ikke bare være en hvid firekant ud i det blå. Det skal være et bredt søgefelt, desuden hvis du har Facebook side osv. så må det også gerne komme ind (husk igen store brede logoer).

Ja, det var lige det jeg kunne sige nu. Bare kontakt mig hvis du vil høre mere.

- Ejgil Lind 

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg synes at din hjemmeside mangler tydeligt hvad den sælger.
Jeg kan godt lide orden design - miljø - funktion.
Det første jeg kiggede på var dit telefon nummer og mail.

Jeg tænker også hvad er konceptet med denne hjemmeside?
Er det at sælge miljø venlige produkter til badeværelse terrasse eller hvad er hans koncept? Siden han også sælger skilte.
Det forvirre mig at du sælger så mange forskellige ting, det kan godt være at alle produkterne er miljø venlige flot designet, men den røde tråd synes jeg mangler.
Jeg er ked af at sige det, men jeg kan ikke tage webshoppen helt seriøs pga. udvalget af produkter. Det startede godt med en masse smarte produkter til badeværelset, men så skifter du til meget andet. Det virker lidt som en e-byggehandel. Man leder og leder og ved ikke rigtig hvad man vil have eller skal bruge.

Men det er godt med dine videoer, det skal du have plus for. Tænker også at du kunne gå efter e-mærket eller få trustpilot ind på siden. Da det vil gøre kunderne mere trygge ved at handle hos dig.

Jeg synes bestemt ikke du skal have en slider som andre siger.
Jeg har lært på et webmanagement kursus at det konverter meget mindre.
Min tidligere praktikplads fandt ud af ved at fjerne slideren så blev konvertering forbedret med 16%.

Så er der også nogle billider med teksten budget - klik her, de billeder virker ikke til at være af god kvalitet. Da det er som om teksten er sløret og ikke så tydelig som på dine "knapper".

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 196
Fra  Pure Solution Aps Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med nogle gode råd og input - Tusind tak indtil videre. Så er der lidt at gå igang med. 

Hvis der er flere der gider kaste et blik på siden er I meget velkomne Smile 

Gavekortet til mini-cruiset ligger stadig på mit skrivebord så der er chance for at vinde endnu Wink

Ha' en fantastisk dag. 

Mvh.

Martin 

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Siden er meget enkel og overskuelig.

Efter min mening ville jeg have gjort dit topbanner noget mindre. Det fylder rigtig meget på siden, og ved at gøre det smallere ville du kunne få plads til flere varer på forsiden. Eventuelle tilbud eller andre fokusvarer. Derudover kunne du godt gøre dit logo lidt mere "spændende" :-)

Du har 3 steder på siden angivet de samme menupunkter. Det er menupunkterne "Spørgsmål og svar - Udtalelser fra kunder - Nyheder - Firma Profil - Salgs og leveringsvilkår - Kontakt Os". De menupunkter ligger øverst, i højre side under information og i bunden af din side. Jeg vil mene det gælder om at gøre det så enkelt og overskueligt som overhovedet muligt for kunden. Derfor synes jeg det var nok at have de menupunkter vist ét sted. Kunden skal fokusere på det du sælger.

Får du fjernet menupunkterne under "Information" i højre side, kunne du fremhæve dine flotte udtalelser fra kunderne. Gør det hele så personligt som muligt :-)

Sidst men ikke mindst, CVR nummer i bunden af siden så man ikke skal lede efter det.

God dag.. 

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Du skal først og fremmest have nogle meget nyere billeder, det er en smule utroværdigt med dine "gammeldags" billeder. 

Hvis du vil have flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev, kan du lave en e-bog eller lignende. Det der med at få gode tilbud er set før, så det skal være en anden ting du ligger din salgstale på :) (pånær hvis du kan komme med nogle konkrete procenter, på hvor meget man sparer). Du skriver, at man får gode råd med i nyhedsbrevet, så din e-bog kan evt. være en samling af disse råd. Under alle omstændigheder synes jeg, at du skal ændre beskrivelsen til at gode råd komme før tilbud. Det er i hvert fald mit bud på hvordan du kan konvertere flere til dit nyhedsbrev. 

Når man er inde på et produkt i en kategori, kan man bladre mellem forskellige produkter (Produkt X/X). Du skal finde nogle nye pile dertil. Pilene må gerne være i den samme blå, som er under headeren. (Kan det ikke passe, at det er windows pile?)

Jeg synes, at tilte tagget i headeren skal være "puresolution.dk" og ikke "www.puresolution.dk", men jeg kan godt se, at du har markedsført dig på "www.puresolution.dk", så det er overhovedet ikke noget must.

Der er i bunden en twitter widget.... hvorfor ikke en til G+? Flere plus'er til din plus side vil give dig bedre rankings i google

Hvis du kan, må du gerne tilføje en funktion til søgefunktionen, der gør det muligt at personen der søger, får nogle forslag derunder (ligesom når man søger på google, FB og mange andre søgemaskiner). Altså hvis jeg søger på "varm", kommer de forskellige varmelamper frem.

Du bliver også nødt til at få noget "trust" ind på siden. Gerne gennem trustpilot eller lign. ellers ved at få e-mærket.

Du kan evt. også fjerne pilene i kategorien til venstre - jeg synes, at de er lidt irriterende.

Jeg kan se, at du under "nyheder" støtter knæk cancer. Overvej at tilføje dette logo til en sidebar, men det er overhovedet ikke noget must.

http://img526.imageshack.us/img526/49/dfafaff.png Der er en fejl mht de sorte streger og sidebaren her.

Men alt i alt en god side!

Mvh 

Anders 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at teksten virker kedelig.

Knapperne øverst på siden ser mærkelige ud i Explorer men virker fint i Chrome.

De grønne pile ud for alle kategorier, skal helt sikkert væk, syntes ikke at de passer ind

 

Som tidligere nævnt, CPR i bunden af siden

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)