Hej, Jeg ønsker at kunne tilbyde mine kunder at have deres hjemmesider liggende på min server mod betaling. Serveren er sat op, og de fleste sider er også smidt derpå, og faktureringssystemet kører nogenlunde som det skal. Men mht. at registrere domænet for min kunde går det galt: 1. Jeg bruger gratisdns.dk da jeg ikke kan finde ud af at sætte en navneserver op og få den godkendt af dk-hostmaster (koster vist 25.000 kr) 2. Hvis jeg skal kunne dokumentere udgiften til registrering af domænet for min kunde, kommer JEG til at stå som ejer (og betaler) af domænet, og dette er jo ikke hensigtsmæssigt. 3. Jeg ønsker ikke at stå som ejer af domænet, men ønsker dog stadig at årlig faktura fra dk-hostmaster tilsendes mig, så mine kunder slet ikke behøver at stifte bekendskab med dk-hostmaster. (Single Point of Contact skal være undertegnede)
Kan dette lade sig gøre, og i så fald - hvordan? |
Det burde der ikke være nogen som helst problemer i.
Har du checket GratisDNS forums? Der er masser af hjælp at hente, men uanset kan du jo bare købe domænet til dig selv og derefter gå på DK-Hostmaster og overdrage domænet til din kunde. Det er der heller ingen ben i, selvom DK-Hostmasters selvbetjeningsmuligheder er en joke.
Kunen er registrant. Du er administrator/fuldmægtig