Som Eric siger Bare god stil, en godt komfortabelt jakkesæt, flot ur, solbriller ville jeg ikke personligt tage med, men nystrøget tøj, sat hår, lækkert ur, smuk dame - så er du klar
Som Eric siger Bare god stil, en godt komfortabelt jakkesæt, flot ur, solbriller ville jeg ikke personligt tage med, men nystrøget tøj, sat hår, lækkert ur, smuk dame - så er du klar
Solbriller falder helt igennem, men invitationen har dress code 'galla', så jeg fatter ikke hvordan/om man kan møde op uden smoking, med mindre man er en kendis kan tillade sig hvad som helst fordi man skal i kulørte blade. Må få det endeligt afklaret i morgen.
Damen ligner en million og er inviteret fordi hun er smuk. At hun så er lige så sød, klog og succesfuld som iværksætter er en helt anden sag. Nu må jeg så hellere tilføje 'god smag i mænd' ;-)
Alle links fra Nikolaj har jeg været forbi, men det er jo meget tydeligt der er forskel på Dirch, James Bond og Harry Potter premierer :-|
Har du et flot rent jakkesæt? Har du en neutral nystrøget skjorte? Har du et flot ur? Har du pudset skoene? Har du sat håret? Du har tydeligvis damen - hands down
Hvis du kan sige ja til de ovenstående, selvfølgelig ikke sætte håret lige nu, men hvis de andre ting er klar til imorgen, så er det bedste du kan gøre at få en god nats søvn og være afslappet til imorgen - hvis du ser godt ud og passer på armen af damen så er det perfekt, trust me.
Jeg har smoking og damen. Hår kan løses. I morgen er den enten matchende butterly eller nyt jakkesæt. Hun kommer formentlig i Karen Millen og jeg har bedt om et pic, så jeg kan matche farver.