Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-pay eller quick-pay - Woocommerce

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminos 

For en kunde har jeg gang i at bygge en mindre webshop der sælger modetøj til kvinder. 

Jeg har besluttet at bruge Wordpress + Woocommerce. 

I den forbindelse er jeg i tvivl om jeg skal vælge e-pay eller quick-pay. ?    (kunden har allrede en dankort aftale med Nets (fysisk butik) som så udvides til online betalinger) 

Nogle erfaringer - specifikt for Woocommerce og andre overvejelser modtages med kyshånd.

mvh Thomas

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 16:38

Hej Thomas

Du kan bruge begge løsninger, men der forskel på deres priser. Epay tager betaling for oprettelse, det gør Quickpay ikke, derudover koster det et beløb pr måned. Jeg mener Quickpay har en takst på 150,- og Epay ligger vist fra 100 -300 kr. Alt i alt, tror jeg Quickpay er billigst af de 2. Nu ved jeg ikke hvor mange betalinger det kommer til at dreje sig om pr. måned, hvis ikke det er så mange, var Ewire måske en mulighed, det koster et engangsbeløb i oprettelse, og et gebyr pr. betaling.

Mvh

Allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:52

Jeg arbejder selv på projekter der involverer online betaling. I forhold til både stabilitet og implementering finder jeg QuickPay som værende den bedste og nemmeste på markedet.

Prismæssigt ligger de også i den billige ende.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)