Jeg har efter 3 programmører (Freelance fra Amino) ikke den store ros at give. Det har vært samme problem over hele linjen, med mangle svar! Så derfor vil jeg høre om der en af jer herinde der kender et "rigtigt" programmerings firma og ikke en hobby programmør. Beklager udtrykket, men vi har gjort vores erfaringer ang. dette.
Håber der en venlig sjæl der kan hjælpe os med information omkring dette.
Jeg lever af at programmere og har gjort det i nogle år nu men jeg tror du skal skrive hvilket sprog du skal have programeret i.
Det er som så meget andet så får du cirka det du betaler for og betaler du for lidt får du som hovedregl ustabile eller folk der der ved at lære. Dygtige programmøre hænger ikke på træerne og de koster mange penge. Kender dog en del. Om jeg kan henvise dig til en kommer an på hvilket sprog du skal bruge og hvilket budget du har for jeg kender ikke nogen der er dygtige og arbejdsløse! Som regl enten eller :)
Som allerede skrevet - søger vi et professionelt programmerings firma. Vi har haft vores bøvl med freelance "programører".
- Manglende svar på vores henvendelser ang. hvornår vores opdatering begyndes
- At deres viden ikke har vært stor nok i henhold til de løbende opgaver
- At der ikke har vært styr på hvordan man optimere koderne, så siden fungere hurtigst muligt
Så vi takker for alle de der skriver, MEN vi ønsker kun et firma som har flere ansatte, lever udelukkende af det og har stor viden indenfor deres område.
Jeg har ellers levet af webudvikling i mere end 10 år, arbejdet på store systemer der har håndteret mange mange tusinde besøgende dagligt og så har jeg endda en del erfaring med lige præcis din branche.
Dermed ikke sagt at jeg ikke kan forstå din frustration; Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Ikke sandt? :-)
Derfor vil jeg anbefale dig at kontakte Konstellation. Rune og Mads kan sit kram. Det er jeg sikker på de mennesker de vælger at arbejde sammen med, også kan.
Har du mulighed for at uddybe projektets størrelse? Jeg har et professionelt team bestående af 35 medarbejdere, som sagtens burde kunne klare din opgave.
- Ser frem til at høre fra dig
Skulle du være interesseret i tidligere referencer bedes du også henvende dig på email.
Ja, enig. Hold dig fra freelancere. Det kan kun gå galt. Jeg kan stærkt og personligt anbefale Ciklum. Og I bør have en workshop med dem, i deres ukrainske filial, inden I går i gang.