- oprette ordrer - automatisk planlægge og udsende ordrebekræftelser, fakturaer etc. - integrere systemet med vores bogholderi, alternativt ordrehåndteringssystem og bogholderi i ét - løbende håndtere status på ordren (udsendt osv.) - indlæse forskellige produkter, prissætning etc. i systemet.
Kan I anbefale nogle gode (eventuelt gratis) web-baserede løsninger, der kan gøre dette og er simple og effektive at bruge? Samt gerne anføre fordele og ulemper ved disse. Vi kender til Billy's Billing og e-conomic.
Ha' en god og meningsfyldt dag. Bedste hilsner Jonathan Løw - iværksætter og stifter af Listen Louder
Jeg vil anbefale e-conomic eventuelt kombineret med enkelte integrationsapp for at få løsningen til at gøre nøjagtig det i gerne vil - altså en form for skræddersyet løsning.
Du kan hente en testlicens (der senere kan gøres aktiv) på følgende link:
Her kan du oprette tilbud, ordrer, fakturaer mm., sende dem direkte fra systemet. Det er et komplet ERP system, hvor du kan styre bogholderi, du kan indlæse produkter, styre priser osv.
Du er meget velkommen til at tage fat i mig på sme@bizsys.dk - og jeg giver gerne en uforpligtende gennemgang af systemet.
Har du fundet dit system ellers har jeg et alternativt der er et planvlægningsværktøj hvor du håndterer ordren og efterfølgene overføre dem til nogen af de førende øknomi systmer I DK?
Hvis det kunne have din interesse så send en mail på info@insightoffice.dk eller ring på tlf. +45 2113 0603