Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville du være interesseret i et dansk artikel spinner program?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Borre
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Gundersen IT Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har været på jagt efter et artikel spinner program og har også testet nogen, og læst og set videoer af endnu flere. Men fælles for dem alle er at de fokuserer meget på auto-spinning og synonym-spinning, hvilket ikke er det som jeg er interesseret i. Dels fordi at de ikke har danske synonymer, men også fordi at jeg hellere vil lave manuel spinning og omskrive hele sætninger, tilføje nye afsnit, tilføje billeder etc.

Men de programmer som jeg har afprøvet synes jeg bare ikke har været særlig lækre at bruge når man laver manuel spinning. Bl.a. kunne jeg godt tænke mig en mulighed for at se hvordan den sætning jeg lige nu sidder og spinner, passer med de foregående sætninger. I de programmer jeg har set har man været nødt til at sidde og læse de foregående sætninger blandet med hinanden, i den specielle spinner syntax. Og det giver ikke noget overblik overhovedet.

Så da jeg arbejder som softwareudvikler til daglig og min hjerne er tunet til at forsøge at finde løsninger på problemer igennem software, så overvejer jeg seriøst at lave mit eget spinner program som kun fokuserer på manuel spinning, og giver en lækker og brugervenlig oplevelse mens man sidder og omskriver sin tekst. Der skal ikke være noget halvhjertet forsøg på at programmet skal kunne auto-submitte til noget som helst, eller at programmet skal lave nogen automatisk omskrivning for dig. Det skal bare være en editor hvor du har et godt overblik og hvor det er nemt og hurtigt at tilføje alternative sætninger, og hvor det er let at se hvordan overgangene vil være mellem sætningen før.

Mit spørgsmål til jer er så: Er der andre end jeg selv som ville være interesseret i sådan et program? Eller fungerer det fint nok for jer at spinne artikler manuelt i de programmer der allerede findes?

Freelance .NET programmør. Se profil for mere info. - Leder du efter en online Engelsk Dansk ordbog?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Jeg har tidligere leget lidt med den tanke. Som du sikker ved kan man på både The Best Spinner og SpinnerChief importere en dansk synonom ordbog og desuden spinne sætninger og paragraffer samt bruge diverse hjælpemidler til at gøre det uden for spin syntax.

I sidste ende kommer det an på hvor mange og hvor gode synonymer der findes samt om især om man kunne auto-udskifte flere faste formuleringer og ikke bare ord.

Hvis det skal være interessant så skal en spinner kunne det, altså genkende sætningsfragmenter og ikke bare ord.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)