Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til madopskrift hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger en partner til vores nye opskrift side.
Da jeg fokuserer og bruger megen af min tid på mine andre sider, kunne jeg godt bruge en partner som kan stå for den daglige drift.
Systemet er færdigudviklet, og er online. 
Siden har mange gode funktioner:
Blandt andet kan brugere selv indsætte opskrifter, gemme andres, samt meget andet.

Den daglige drift indebærer, indsættelse af opskrifter (forskellige slags)
Så det kræver selvfølgelig at du brænder for madlavning.

Hvis det har interesse, så skriv endelig en privat besked til mig her på Amino.

Håber at høre fra interesserede! 

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:16

Hej Mike
Du er godt klar over at der er Apps i dag som tilbyder det samme ikke?
Tror ikke der er mange som vil benytte sig af at skulle på en website. De bruger app når de er i køkkenet og skal slå en opskrift op osv.

Det var bare til info ,-)

Held og lykke

De Bedste Hilsner
Ronni 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21

Hej Ronni,

Tak for svaret. 
Du har helt ret i at tablets og smartphones bliver vigtigere værktøjer i blandt andet køkkenet.
Men der er dog et par andre sider som har stor success med opskrifter på nettet.

Men jeg er slet ikke imod at få udviklet en app til siden. Og på den måde trække endnu flere medlemmer til.

Bedste hilsner,
Mike 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:57

Selvfølgelig er der tonsvis af mennesker der bruger Google i stedet for en fast app - og det af flere forskellige grunde:

- De vil ikke give en tilfældig opskrift-app 47 grænseoverskridende tilladelser til GPS, kontaktliste, m.m.

- De er interesserede i madlavning og vil gerne sammenligne opskrifter / kommentarer mv. fra forskellige kilder, for at opnå det bedste resultat.

- De er slet ikke nået til at bruge apps. At der overhovedet er kommet en laptop eller en tablet med på køkkenbordet, i stedet for en kogebog eller et print fra en hjemmeside, er faktisk relativt nyt.

Held og lykke med at finde en partner, Mike. Det er på ingen måde en blindgyde. Tværtimod.

Tilmeldt 28. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:11

Hva er navnet opskrifts sitet..?;)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:10

Jakob Søndergård:
- De er slet ikke nået til at bruge apps. At der overhovedet er kommet en laptop eller en tablet med på køkkenbordet, i stedet for en kogebog eller et print fra en hjemmeside, er faktisk relativt nyt.
Da jeg ikke ejer en smartphone, kan jeg vel dårligt tale med her, men jeg forestiller mig bare, at skærmen er for lille. En god opskrift indeholder jo mindst eet billede, en ingrediensliste, en tilberedningsvejledning og ofte også serverings-/anretningsforslag, et skema over dødelige fedtprocenter og den slax. Hvis man konstant skal gnubbe med en fedtet finger for at flytte skærmbilledet hen hvor det relevante er synligt og tage sine læsebriller på, så kan det, for mig, være lige meget. En iPad måske, men aldrig en telefon.

P.S. Jeg har en god opskrift på »Sigøjnerskinke«. Den begynder sådan her:

• Man stjæler et sølvfad ...

P.P.S. Sure opstød med anklager om racisme besvares ikke!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)