Jeg har allerede fået sommerferie - og det skal udnyttes. I stedet for at holde ferie, har jeg valgt at arbejde! Til dagligt arbejder jeg på mine projekter, som er alt fra webshops til affiliate sites. Jeg driver desuden også min egen virksomhed, CJMedia, hvorfra jeg laver freelance arbejde såsom WordPress, tekstforfatning og andet der relaterer til Online Markedsføring. For at jeg kan udvikle nogle af mine projekter, har jeg brug for ekstra kapital. Derfor vil jeg hive en hel arbejdsdag ud af min kalender, hvor du bestemmer hvad jeg skal lave. Det kan være tekstforfatning, WordPress, søgemaskineoptimering, og meget andet. En hel dag - for kun 1500,- excl moms. Vi aftaler i fællesskab hvad jeg skal bruge dagen på (8 timer). Når vi har fundet ud af hvad jeg skal lave, aftaler vi hvilken dag jeg skal afsætte til arbejdet. Jeg kan sagtens lave flere forskellige ting. Det kan være at du vil have at jeg skal udføre to timers tekstforfatning, og at jeg skal bruge to timer på at optimere dine meta titles. Det er dig der bestemmer - ikke mig. Jeg gør kun arbejdet for dig. Jeg har styr på: søgemaskineoptimering, markedsføring, tekstforfatning, og sociale medier. Det betyder at jeg kan stort set alt, som du kan sætte mig til - alt fra at skrive produktbeskrivelser, til at indsætte produkter i din webshop. Hvis du har spørgsmål eller lignende, så send mig en privat besked eller kontakt mig pr. mail - casper@casperj.dk. Egne projekter du kan lure på: www.stylecovers.dk - webshop. Andet arbejde jeg har lavet: Tekstforfatning på USBShoppen.dk. Mvh, |
.....Og jeg kan love jer for at han er effektiv, jeg fik Casper til at lave linkbuilding til mig. Det gik over alle forventninger, og jeg har idag Casper som en solid Skype kontakt