Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerferie = arbejde - lej mig i en hel dag!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede fået sommerferie - og det skal udnyttes. I stedet for at holde ferie, har jeg valgt at arbejde!

Til dagligt arbejder jeg på mine projekter, som er alt fra webshops til affiliate sites. Jeg driver desuden også min egen virksomhed, CJMedia, hvorfra jeg laver freelance arbejde såsom WordPress, tekstforfatning og andet der relaterer til Online Markedsføring.

For at jeg kan udvikle nogle af mine projekter, har jeg brug for ekstra kapital. Derfor vil jeg hive en hel arbejdsdag ud af min kalender, hvor du bestemmer hvad jeg skal lave. Det kan være tekstforfatning, WordPress, søgemaskineoptimering, og meget andet.

En hel dag - for kun 1500,- excl moms.

Vi aftaler i fællesskab hvad jeg skal bruge dagen på (8 timer). Når vi har fundet ud af hvad jeg skal lave, aftaler vi hvilken dag jeg skal afsætte til arbejdet.

Jeg kan sagtens lave flere forskellige ting. Det kan være at du vil have at jeg skal udføre to timers tekstforfatning, og at jeg skal bruge to timer på at optimere dine meta titles. Det er dig der bestemmer - ikke mig. Jeg gør kun arbejdet for dig.

Jeg har styr på: søgemaskineoptimering, markedsføring, tekstforfatning, og sociale medier. Det betyder at jeg kan stort set alt, som du kan sætte mig til - alt fra at skrive produktbeskrivelser, til at indsætte produkter i din webshop.

Hvis du har spørgsmål eller lignende, så send mig en privat besked eller kontakt mig pr. mail - casper@casperj.dk.

Egne projekter du kan lure på:

www.stylecovers.dk - webshop.
www.infomaegler.dk  - affiliate website.

Andet arbejde jeg har lavet:

Tekstforfatning på USBShoppen.dk.
Tekstforfatning for BeLocal.dk
Opsætning af webshop for LWebersgaver.dk 

Mvh,
Casper Jensen.

NB: Hvis du ikke ved hvad du skal sætte mig til at lave, så send mig et link til din hjemmeside - så kan jeg komme med forslag til hvad jeg kan forbedre!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

.....Og jeg kan love jer for at han er effektiv, jeg fik Casper til at lave linkbuilding til mig. Det gik over alle forventninger, og jeg har idag Casper som en solid Skype kontakt Cool

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:21

Jeg bukker og takker for dit svar, Emil. Er glad for du er tilfreds! :-D

- I kan stadig kontakte mig. Kan stadig lejes ud i et par dage mere!  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

Der er et par stykker der har kontaktet mig. Jeg kan stadig lejet ud i et par dage mere.

Jeg kan blandt andet lave:

• Tekstforfatning
  • Opsætning af hjemmeside
  • Opsætning af Webshop
  • Re-design af hjemmeside/webshop
  • Slavearbejde
  • Søgemaskineoptimering
  • og meget andet..
Tøv ikke et sekundt - send mig en mail!
Fra St Julians
Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:28

Hvad kan du nå at lave på 1 dag?

Lad os sige jeg har et design til at ligge til en affiliate website, kan du sætte det op i Wordpress i løbet af en dag? Har jeg også mulighed for at hyre dig på timebasic efterfølgende hvis der skulle komme udvidelser, eller i tilfælde af tekniske fejl ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:38

Rasmus:
Hvad kan du nå at lave på 1 dag?

Jeg kan nå at lave rigtig meget på en arbejdsdag. Jeg ved ikke hvor stort dit affiliate website er, men umiddelbart skulle jeg godt kunne nå at sætte det op i WordPress.

- Du har også mulighed for at hyre mig på timebasic efterfølgende, hvis der skulle komme udvidelser. Tekniske fejl - hvis det er en fejl jeg har lavet, så laver jeg det selvfølgelig om gratis.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)