Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adobe Creative Cloud eller alternativer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i skønne Aminoer

Jeg driver til daglig en virksomhed som laver webdesign og grafiske elementer (flyers, plakater etc.) - men jeg er kommet til det punkt hvor jeg skal have opgraderet softwaren - men til hvad?

Mit spørgsmål går på om jeg skal springe på den platform fra Adobe, Adobe Creative Cloud, eller om jeg skal vælge alternativer til denne for Mac OSX:

InDesign - Swift Publisher
Illustrator - Inkscape, iDraw
Premiere - Final Cut Pro
Audiobooth - Logic Pro
Photoshop - Aperture
Hvad siger i, og hvilke erfaringer har i?
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mads,

Jeg har kun erfaring med Adobe Creative Cloud, og kan derfor kun sige min mening ud fra det.
Jeg kender ikke de programmer du nævner.

Arbejder man professionelt med web- og grafisk design, kan jeg ikke se andre alternativer der arbejder ligeså godt som Creative Cloud.

Creative Cloud koster penge, men ak, 455 kr./md. er jo ingenting iht. hvis man hurtigt tjener det ind igen på kunder.

Venlig hilsen
Nils 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej, men omvendt ejer man til gengæld heller ikke softwaren - og over 1 år beløber det sig til 5.760 DKK cirka for Adobe CC, hvilket jeg synes er lidt peberet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Du finder ikke nogen alternativer som når Adobe til sokkeholderne. De laver suverænt de bedste programmer og hvis du vælger alternativerne, så vil du være dårligere stillet end dine konkurrenter hvis de har Adobe. Jeg har prøvet alle de andre, inden jeg kastede håndklædet i ringen. Kan godt være det bare er mig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Daniel. Stay with Adobe, you won't regret it. :)

Lån penge med kviklån og mobillån på laane-siden.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, kan godt se hvor det går i retning af -> Adobe CC :)

Men er bare lidt træt af at en virksomhed som Adobe, som lever af at lave grafiske værktøjer ikke har optimeret alle deres programmer til Retina display endnu :(...!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads S. Petersen:

Hmm, kan godt se hvor det går i retning af -> Adobe CC :)

Men er bare lidt træt af at en virksomhed som Adobe, som lever af at lave grafiske værktøjer ikke har optimeret alle deres programmer til Retina display endnu :(...!

Det mener jeg bestemt også de har - og ellers kommer det meget snart!
At sige Adobe CC er dyrt fordi det løber op i ca. 5.000 for ét år, er noget vrøvl at sige i mine øjne. 

Bare en tanke - Hvis du mener det er for dyrt, har du enten for lidt at lave i opgaver, eller tager for lav en timepris, til at det kunne svare sig at købe Adobe CC - Bare en tanke og gæt.

Nu ved jeg heller ikke hvad du tager af timepris, eller hvad du har inde af projekter.
Men hvis du har nok projekter inde, og tager en ok timepris, kan jeg ikke se hvorfor det ikke skulle kunne betale sig at købe.

Venlig hilsen
Nils 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils, jeg er fuldstændig enig i betragtning omkring det er noget vrøvl at sige det er for dyrt. Problemer er at jeg ikke har opgaver nok til at kunne opretholde den udgift, medmindre jeg tager af privatbudgettet ;). Jeg driver min virksomhed i fritiden - og jeg er derfor ikke fuldt beskæftiget med den, men ville selvfølgelig gerne kunne have opgaver til sådanne udgifter...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)