Ved ikke om man kan spørge på denne direkte måde...men nu prøver jeg:)
Hvor lang tid skal man påregne det tager at komme til at ligge nr 1 på google? Og hvad skal man påregne at det kommer til at koste, ud over blod sved og tårer?
Mvh
Martin
EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.
Der er en masse faktorer som Seo eksperterne vil gøre dig opmærksom på.
Først og fremmest er der jo ingen garanti for at du overhovedet kan blive nr 1. Det kommer meget an på hvilken ord du vælger, du skal huske på at der er meget forskellige konkurrence på de forskellig ord og mange andre der også kæmper for at blive nr 1. Jeg har lært så meget at der ikke findes løfter når det gælder Seo, så hvis nogen kan love dig at du er nr 1, ville jeg allerede være lidt forbeholden.
Vi har arbejdet i lang tid med vores site og vi har flere keywords hvor vi er på side 1, men vores konkurrenter er jo også ivrige og bruger også kræfter og penge på at blive nummer 1 eller top 10. Derfor skal du også regne med at vedligeholde dit site og holde det opdateret, ellers ryger du stabilt ned i tabellen igen....
Sidst men ikke mindst er det min erfaring at det tager noget tid hvis det skal være ordentligt.....
Men det er selvfølgelig mine erfaringer, uden at være rendyrket ekspert...
Det kommer an på, hvilket søgeord du ønsker at ligge nr. 1 på. Hvis det er "tøj", så bliver det nok nærmest umuligt. Modsat vil det være en mindre udfordring at ligge nr. 1 på en søgning som "banankage med chokoladeovertræk". De populære søgninger vil oftest være rigtige svære at ranke højt på, og det kan derfor være fordelagtigt at gå efter longtail søgninger.