Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NU skal jeg have en ny betalingsløsning på webshoppen, men hvilken?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Der må være MANGE af Jer derude som har webshops Jeg vil gerne have en god løsning, en folk har tillid til, der er nem og som ikke mister nogen i svinget osv. Ikke nødvendigtvis mange udenlandske kort, men de gængse. Den skal selvfølgelig også være til at betale, hvad skal jeg vælge og hvordan gør jeg praktisk i min magento shop?

På forhånd tak.

Simon Paulsen

www.homegoal.dk

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:43

Hej Simon, jeg kan sige at ePay er utroligt lækkert, og ja er nok lidt farvet da jeg er ePay forhandler, men det er altså rigtig lækkert. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12

Et til "farvet" svar Smile Men jeg vil selvfølgelig anbefale PayPal.. Eventuelt integreret gennem en ePay eller QuickPay kasse med de mest brugte kreditkort.

.

Det du bliver nødt til at kigge på, er hvilke markeder du ønsker at handle på...

- Ønsker du f.eks. at handle med Svenske kunder, er det næsten nødvendigt med en faktura løsning (ca 25-30% af svenskerne handler på faktura gennem f.eks, Klarna).

- Ønsker du at slå igennem i Tyskland så er PayPal næsten en nødvendighed, da PayPals markedsandel i Tyskland er ca. 35% af e-handlen.

.

PayPals markedsandel i hele Europa er ca 22%, og på verdensplan ca 20%... Og markedsandelen er langt større hvis man kun kigger på m-handel.

.

Men... Igen... Det afhænger af hvilket marked du vil ind på... Jeg kan anbefale de rapporter som FDIH sidste år offentliggjorde i samarbejde med Eksporttådet.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:19

Hej Simon

Det er simpel forholdsregning.

Lav et regneark, hvor du putter forventet omsætning og ordrestørrelse ind.

Dertil kommer årlige gebyrer og evt. opstartsgebyr.

Forventer du en omsætning på over ca. DKK 10.000,- pr. måned, bør du finde andre løsninger end Paypal, da deres gebyrer er tårnhøje, og derfor hurtigt "æder" fordelen ved gratis opstart.

Du kan med fordel bruge søgefeltet her på siden, da der er 100 vis af lignende tråde om emnet.

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 09:18

Jeg også en Magento shop, og jeg er tidligere i år skiftet fra DIBS til Epay.
Epay er super flinke, har et flot betalingsvindue og det er nemt at små-redigere. Jeg har ikke oplevet nedetid, som der konstant var med Dibs.
De tager dig seriøst og er venlige.

Jeg er glad for skiftet og har ingen planer om at få andet !! :-)

JEG ER IKKE FARVET! :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:44

Hej Simon

ePay har et modul til Magento, som gør, at du nemt kommer i gang med at tage imod kortbetalinger. Selve modulet er gratis, men kræver selvfølgelig en konto ved ePay. Du kan starte med en gratis testkonto, så kan du prøve det hele og se, hvordan det virker. 

Vi har lavet en guide, der viser, hvordan du installerer og bruger modulet - det er ganske ligetil. Se guiden her: http://www.magento.dk/da/vejledning

Du kan se vores priser her: http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/priser.asp

Spørg endelig, hvis der er noget, så skal jeg forsøge at svare :)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 18:51

Hej allesammen

Tusind tak for indput, jeg går lige i tænkeboks, og får valgt mig en løsning snarest!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)