|
Jeg havde håbet på en overraskelse, i form af en 'One more thing..'. Men rigtig fed keynote!
Jeg glæder mig til iOS 7. Det var på tide at Apple ændrede på iOS! :-).
|
Jeg havde håbet på en overraskelse, i form af en 'One more thing..'. Men rigtig fed keynote! Jeg glæder mig til iOS 7. Det var på tide at Apple ændrede på iOS! :-). |
Det er jo det rene slik, da jeg klipper meget video. Jeg er dog også meget spændt på at høre prisen! |
Ser meget frem til den nye software som de viste. Så som Mac OS X 10.9 og iOS 7. |
nogle der ved hvor man kan se keynoten online ? |
Ja, du kan se den på Apple.com eller på et Apple TV. |
Jeg havde lidt håbet på en Macbook Air Retina, eller en tyndere MBP Retina. - Glæder mig især til Mavericks, med de nye (små) brugbare tweaks. Især multi-display og finder tabs, glæder jeg mig til. Mht. iOS 7, kan jeg ikke rigtigt finde ud af hvad jeg mener om det. Synes det er lidt for meget Android/Windows Phone. Men samtidig har det også nogle rigtig fede funktioner. Så desværre ikke hele keynote'en, er der nogen der ved om airdrop mellem iOS og OSX er en mulighed? |
OS X Mavericks glæder jeg mig rigtig meget til Er dog meget skuffet over at der ikke kom noget nyt iworks.. Den er 4 år gammel den nuværende jo. |
Der kom da en internet-udgave?:) - Den ved jeg heller ikke helt hvad jeg skal synes om. Tror stadig jeg bliver ved Google Drive, pga. samarbejds-mulighederne. |
Hov ja, det så jeg lige efter jeg skrev indlægget.. Interessant som alt software efterhånden bliver internet-baserede. Men det er nok den mest sikre løsning mod piratkopier? Jeg er ikke så teknisk anlagt, men kunne forestille mig det er rimelig let at sikre sig mod piratkopier når app kun sælges som abb. |