Vi skal have lavet et holdbart skilt som er pænere end f.eks. en lamineret side.
Vi forestiller os noget, der ligner gravering i en stål plade, men da det vel er en meget dyr løsning, leder vi med lys og lygte efter et alternativ. Kan man f.eks. præge på en kraftig metalfolie el.l.?
Vi har et A4 ark fyldt med titler på kunstværker og børn, der har lavet dem. I alt 26 linjer som denne: En blå fisk modelleret af Christoffer
Hvordan kan man lave et fint skilt, der har høj holdbarhed og kan hænge ved siden af installationen, men som trods alt ikke koster spidsen af en jetjager?
Jeg ved at Avery har noget sølvpapir lignende papir du kan smide i din laserprinter og printe på. Besøg din lokale kontorforsyning og hør dem om de ikke har det, eller kan skaffe det.
Men jeg vil også godt give lidt for at få noget, der er præget i en folie eller plade. Jeg vil bare ikke helt ind og betale for en A4 stor messing- eller stålplade og for gravering af flere hundrede bogstaver.
Men jeg tager lige en snak med min kontorforsyning i morgen :-)
Ah! Det lyder også rigtig godt. Og er måske en mere holdbar løsning. Det skal jo hænge på væggen ved værkerne i flere år, så en vis "levetid" vil være en fordel.