Hej Aminoer Jeg har endelig fået åbnet min hjemmeside, og da jeg stadig godt kunne bruge nogle flere danske referencer, har jeg valgt at starte et tilbud herinde. Jeg tilbyder animations videoer med dansk indtale, der er skræddersyet netop til dit/din produkt/hjemmeside, vi bruger ikke templates, men tegner alt fra bunden. Priserne på animations videoer starter fra 11500 kr/min, men jeg tilbyder også whiteboard videoer, der er en smule billigere. I kan se referencer på ekvideo.dk |
Animations Video - Vil du gerne konvertere bedre?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg synes de er fede - men du skriver at de øger konverteringerne. Har du dokumentation for det? Vi har agenturet på nogle ergonomiske kontorstole. De kunne måske godt bruge en video. Du nævner noget om whiteboard videoer der er en smule billigere - hvad er whiteboard videoer? Du skriver også at prisen STARTER fra 11500,- / min. Det er lidt ligesom en bil der koster FRA 200.000,- men ender på 250.000 inden der er kommet radion og rat i Så hvad er typiske ting der gør prisen højere end 11.500?? Hilsen Morten |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)