Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp vedr. Bud på adwords

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer
Har sidet med adwords over noget tid nu.
Første kampagne var udarbejdet af google, men fik ikke nok ud af det kunne jeg se.
Læst og læst om adwords, og besluttede mig for selv at opsætte tider for visninger samt bud.
Men når man sætter et bud der er lavere end forventet bud fra google siger den: bud uden for føste side visning.
Kan simpelthen ikke byde op til 7 kr pr visning for et iPhone 5 cover på et dags budget på 100 kr.
Har en gennemsnits pris på mellem 5-7kr hvilket vil hvis vi tager 6 kr giver 16 visninger.
Det svare til 480 klik pr mdr. Til en pris på ca 3000.
Lad os sige en ud af 50 køber for 100kr er det gryn ud af vinduet.
Men kan man ikke byde mindre og få en visning indenfor side 1. Kan se at bud prisen ændres i løbet af dagen af google.

Hilsen Lasse
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 09:38

Hej Lasse

Dit bud er kun 50 % af hele beregningen af annoncepositionen, så istedet for at fokusere på max cpc bud ville jeg fokusere på kvalitetsresultatet - hvad er dit kvalitetsresultat på de søgeord? hvis du har bedre kvalitetsresultat end dine konkurrenter, kan du byde mindre end dine konkurrenter og stadig ligge højere end dem.

Så fokuser på at optimere kvalitetsresultatet så meget som muligt og derefter sænk/hæv max cpc bud.

Og i sidste ende, må man som AdWords annoncør også erkende at der er nogle søgeord, der bare ikke er rentable og de skal droppesSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:54

Prøv at tage et kig på nogle andre søgeord end lige de mest oplagte. Prøv at finde nogle oplagte købe søgeord hvor konverteringsraten er højere, og buddet lavere.

Eksempelvis en der søger efter "køb iphone 5 cover" har en størrere konverteringschance end dem der bare søger Iphone 5 cover.

Derudover kig din quality score igennem og pause alle de som har en på under 7 til at starte med. Optimer så fra 7-9 og se om du ikke kan få dem op på 10. Hvis nogle af søgeordene med lav qualityscore er meget vigtige så kan du selvfølgelig også starte med at optimere disse. Men når du ikke har størrere budget så sørg for det kun er kvalitetsannoncer som vises.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 792
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:24

Sælg noget andet ;o)

Har du tjekket op på hvilke søgeord der konverterer bedst? Sæt analytics til at spore, og sats 100 % på de bedst konverterende søgeord. Jeg har aldrig solgt covers, men jeg er ret sikker på at [iPhone 5 cover] ikke er et af dem :o)

Men noget helt andet... kan du bruge ordet iPhone i dine annoncer? Jeg var ret sikker på at det var brand-beskyttet?!

Venligst

Brian Phillip

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 20:28

Hej Lasse

Hvilken type søgeord kører du mest med på dine Adwords kampagner?

Fleksible søgeord
"Søgeordssætning"
[Eksakt søgeord]

Med venlig hilsen
Jonas Ebbe
WEBoptimist.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)