Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, en ven og jeg har en webshop, vi sælger håndlavede shamballa armnbånd. Vores forretning hedder Marjili Jewelry.

http://marjili.bigcartel.com - Nogle der kan finde ud af at lave nogle sider på vores webshop der hedder: Forside (med vores produkter), omkring os, kontakt, handelsbetingelser og kurv.

Vi kunne også tænke os have det der jo er på alle hjemmesider, altså det der står nederst med: Mail, tlf, adresse, postnr. osv.

Så har jeg et par spørgsmål. Kan vi godt kører videre hos Bigcartel eller skal vi købe et ordenligt/rigtigt domæne?

Er det en fordel at gøre så købere/kunder kan registrere sig som bruger og logge ind og shoppe?

Kan vi få nogle til at lave/kode det for os på Bigcartel eller skal vi have ny hjemmeside og nyt domæne? Og hvad kommer det til at koste? :)

Mange tak på forhånd.

Fra Valby
Tilmeldt 14. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:19

Hej 
Hvis du vil have nogle konkrete tilbud er det langt bedre at udbyde opgaven i freelance sektionen som en konkret opgave.

Mvh

Nicolai 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

TheisHansen:
Kan vi godt kører videre hos Bigcartel eller skal vi købe et ordenligt/rigtigt domæne?

Siden du spørger så kender jo godt svaret : -)

TheisHansen:
Er det en fordel at gøre så købere/kunder kan registrere sig som bruger og logge ind og shoppe?

Ja 100% , og samtidig skal i have deres samtykke til at markedsføre jer overfor dem via email.

TheisHansen:
eller skal vi have ny hjemmeside og nyt domæne?

Ja

TheisHansen:
Og hvad kommer det til at koste? :)

Jeg vil skyde på at i kan få en lækker Wordpress baseret løsning for omkring 15k

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 16:34

Hejsa der trådstarter, lige et spørgsmål, hvor tryg ville du selv være ved at handle med et stort kartel? :-)

Når det så er sagt så er der self både fordele og ulemper ved at have eget domæne :-)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel Mikjær Christensen:

TheisHansen:
Og hvad kommer det til at koste? :)

Jeg vil skyde på at i kan få en lækker Wordpress baseret løsning for omkring 15k

Ha, dét tror jeg ikke kommer til at blive reelt - 15k for en Wordpress shop, måske lidt overvurderet, men også kun lidt ;) 

Prisen for jeres webshop, kommer an på man faktorer; Skal den laves fra bunden, eller være baseret på et template? Simpel, eller mere avanceret shop? Dér er mange ting, som spiller ind. 

Vores startpris på en Wordpress-webshop er 1799,- inkl. Moms 

Forsat god dag! 

//Retromedia.dk 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 4 person

Retro Media:

Vores startpris på en Wordpress-webshop er 1799,- inkl. Moms 

"startpris" hvor mange tillæg er der røget på før shoppen så er brugbar?

Laver du et custom layout for 1799,-? I givet fald har jeg en række opgaver til dig!

Retro Media:
15k for en Wordpress shop, måske lidt overvurderet

På ingen måde ... jeg ved ikke hvor din jordforbindelse er blevet af, jeg har solgt Wordpress shops til både 50 og 80.000kr, så i mine øjne er 15k utroligt billigt for en webshop. Hvilket da også er grunden til at jeg ikke selv har givet noget tilbud i tråden, fordi jeg ved at mine priser typisk er mere end hvad en gennemsnitslig iværksætter har råd til at betale for sin webshop.

Mht. dit stjernespam så har jeg selvfølelig anmeldt det til moderator.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 16:55

"startpris" hvor mange tillæg er der røget på før shoppen så er brugbar?

Laver du et custom layout for 1799,-? I givet fald har jeg en række opgaver til dig!

Hvorfor konkludere noget, når du ikke ved noget om dét? 1799,- er prisen for en basic shop, med udgangspunkt i et template - Hvis vi taler custom layout starter vores priser fra 8999,- 

På ingen måde ... jeg ved ikke hvor din jordforbindelse er blevet af, jeg har solgt Wordpress shops til både 50 og 80.000kr, så i mine øjne er 15k utroligt billigt for en webshop. Hvilket da også er grunden til at jeg ikke selv har givet noget tilbud i tråden, fordi jeg ved at mine priser typisk er mere end hvad en gennemsnitslig iværksætter har råd til at betale for sin webshop.

Jeg ville meget gerne se disse shops, som du har lavet til 50-80k - Jeg håber godt nok, at de har nogle hjernedøde vilde funktioner, ellers kan få dét samme for 8-10k. 

Mht. dit stjernespam så har jeg selvfølelig anmeldt det til moderator.

At kalde dét for stjernespam, nej vel? Jeg har givet dit indlæg 1 stjerne, fordi det efter min mening er dårligt. Det er ikke for sjovt, at der er et stjernesystem - Men okay, hvis du kalder det for stjernespam, kunne jeg sygt godt tænke mig, at høre hvad det så skal bruges til. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)