Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man tage er lån udover banken?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Jeg har startet en enkeltmandsvirksom for tre uger siden med en webshop hvor jeg sælger extensions og diverse skønhedsprodukter. Jeg har ikke haft eget lager endnu så leveringstiden til kunder selvfølgelig træls og vil gerne kunne tilbyde kunder hurtig levering. For at få er varelager kræver det jeg kan få finansieret nogen penge, både til varekøb, markedsføring og diverse udgifter. Jeg har søgt meget på google uden resultat så håber der er nogen af jer der ved hvor man kan få finansieret sådan et start lån?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47168
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Banken har du jo selv som du skriver i overskriften gættet - næppe giver dig lån uden sikkerhed. Så er der en række kviklån/sms lån som jeg stærkt vil fraråde at bruge til finansiering af virksomhed og lager - og så er der investorer, men dels er det vel ikke i den type forretning sagen at ha en medejer inde, dels tror jeg det er vanskeligt at finde en der vil putte investor penge i hair-extensions, som nok er lidt ukendt land, rent indtjeningsmæssigt for de fleste

Jeg tror du selv må tjene penge på anden vis og ganske langsomt bygge op, hvis ikke du kan få aftaler med nogle leverandører om at stille et lager til rådighed - evt samarbejde med en i Sverige eller Tyskland eller måske UK - som måske har et lager og kan levere til dig på få dage - men jo givet til højere pris end fra f.eks. Kina

god vind  vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)