Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg finde det bedste betagligssystem til prisen?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg går og skal bruge et betaglingssystem til en hjemmeside.

så jeg ville lige høre hvad der er best, og om nogen har bedre erfaringer med det ene end det andet.

jeg er altså ude efter det betaglingssystem som er bedst til prisen.

på forhånd tak. 

mvh

Christian

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Avivoo Skrevet kl. 20:54

Hej Christian

Det kommer lidt an på hvilket system din webshop bruger. Til mange af de store open source systemer er der lavet moduler til både Epay, Quickpay, DIBS og Paypal, som er de største som jeg ser det.

Der udover kommer det også lidt an på hvilke varer du sælger, eller i hvertfald om du sælger mange varer til "små" priser, eller om du sælger få varer til "dyrere" priser.

Epay, Quickpay og DIBS koster et oprettelses gebyr samt et årligt/månedligt gebyr + en procentdel af omsætningen (så vidt jeg ved). Hvorimod PayPal "kun" koster en lidt større procentdel, men derimod ikke koster noget for at komme igang. 

Hvis du hurtigt skal igang, og du lige er startet og endnu ikke ved om der kommer kunder i butikken, så kan man komme hurtigt igang med PayPal som dog kun tager imod VISA-Dankort men ikke "alm"-dankort...

Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:31
Hej Morten

Mange tak for dit svar. Jeg arbejder videre på sagen!
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:52

QuickPay er absolut en af de billigste.

De koster ikke noget i oprettelse og ikke noget årligt gebyr. 149,- om måneden og transaktionsgebyrer: http://quickpay.dk/pricing/

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)