Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel hjemmeside med adgang til database

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Fra  IT-Niclas Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle. Jeg skal have opsat en simpel hjemmesiden, hvor man kan tilføje og søge i en database.

Forestil jer en hjemmeside med et stort søgefelt i midten af skærmen, hvor man kan søge efter et nummer. De numre der så matcher søgningn vil blive vist frem. Desuden skal det være muligt, selv at tilføje numre til databasen.

Hvordan skal jeg bedst bære mig ad med dette? Jeg har et meebox webhotel og tænkte om nogle af de 1-click installers kunne hjælpe mig på vej, eller om det bare er bedst selv at lave hjemmesiden fra bunden af? Hvilke muligheder er der for at købe sig til sådan en side, vil den være dyr?

Tusind tak på forhånd.

Mvh. Niclas

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 17:41

Hej Niclas.

Du kan installere et af de mange CMS'er, som også findes som 1-click installers på meebox. Et af de nemme skulle være Wordpress, men jeg har rigtig gode erfaringer med Drupal.

Du er velkommen til at kontakte mig direkte, hvis du vil have et par tips til Drupal.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 18:27

Niclas Gleesborg:

Goddag alle. Jeg skal have opsat en simpel hjemmesiden, hvor man kan tilføje og søge i en database.

Forestil jer en hjemmeside med et stort søgefelt i midten af skærmen, hvor man kan søge efter et nummer. De numre der så matcher søgningn vil blive vist frem. Desuden skal det være muligt, selv at tilføje numre til databasen.

Hvordan skal jeg bedst bære mig ad med dette? Jeg har et meebox webhotel og tænkte om nogle af de 1-click installers kunne hjælpe mig på vej, eller om det bare er bedst selv at lave hjemmesiden fra bunden af? Hvilke muligheder er der for at købe sig til sådan en side, vil den være dyr?

Tusind tak på forhånd.

Mvh. Niclas

Jeg tror det vil tage lang tid at få lavet hvis du bruger Wordpress/Drupal/Joomla el.lign.   Det lyder til at være relativt simpelt at kode i PHP.  Hvis du har et budget til at få det lavet vil jeg gerne give et bud på det, hvis du lige skriver lidt mere specifikt hvad man skal kunne :) 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Ejstrupholm
Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:21

Det er en rimelig simple side du ønsker at få.

Det nemmeste er bare at opbygge det i php med en database.

Smid en mail med lidt flere detaljer og jeg vil give dig en god pris. Regner ikke med mere end et par hundred kroner ;)

Mail: anderspu@gmail.com

Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 2
Fra  IT-Niclas Skrevet kl. 22:19

Tak for jeres svar. Jeg overvejer det lige pt. Regner stærkt med at få en professionel til at lave hjemmesiden for mig, da der er en masse ekstra jeg efterhånden har fundet ud af, at siden skal kunne. Jeg har fået nogle beskeder på min PM og har også overvejet jeres tilbud.

Mvh. Niclas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)