Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lenovo Partner?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er. :)

Jeg har i lang tid været i tvivl omkring hvad det vil sige at være "Business Parter" med lenovo, Dell osv.

Hvad opnår man ved at være partner med dem?

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 10:58
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:36

blog @  http://flemmingriis.com> systemcenter blog

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:38

Nikolaj Lund Andreasen:
Jeg har i lang tid været i tvivl omkring hvad det vil sige at være "Business Parter" med lenovo, Dell osv.

Hej Nikolaj,

Det er meget forskelligt fra producent til producent, hvad et parnerskab giver.

Ofte får du en mere direkte vej til både teknisk og salgsmæssig support. Der er nogle gange kick back kampagner, hvor du får returkommission på udvalgte produkter. Hos nogle producenter får du adgang til at købe/sælge produkter, som du ellers ikke har adgang til. Hos andre producenter igen, giver det ikke noget særligt at være partner.

Som du kan se, er der stor forskel. Tag fat i de enkelte producenter og tag en snak med dem om det. Nogle gange er det ikke producenten selv, men deres udvalgte distributører du skal have fat. Men det er bare om at komme i gang. Der kan være mange fordele ved at indgå aftaler med producenterne.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 11:48

Kenneth Wellin:

Nikolaj Lund Andreasen:

Hej Nikolaj,

Det er meget forskelligt fra producent til producent, hvad et parnerskab giver.

Ofte får du en mere direkte vej til både teknisk og salgsmæssig support. Der er nogle gange kick back kampagner, hvor du får returkommission på udvalgte produkter. Hos nogle producenter får du adgang til at købe/sælge produkter, som du ellers ikke har adgang til. Hos andre producenter igen, giver det ikke noget særligt at være partner.

Som du kan se, er der stor forskel. Tag fat i de enkelte producenter og tag en snak med dem om det. Nogle gange er det ikke producenten selv, men deres udvalgte distributører du skal have fat. Men det er bare om at komme i gang. Der kan være mange fordele ved at indgå aftaler med producenterne.

dbh
Kenneth

Mange tak for dit svar Kenneth. Nu kan jeg se at du er Lenovo Business  på hjemmesiden systemservice. Har du nogle krav for at blive business partner med dem, hvis ja hvilke?

Er der udgifter i at være business partner?

Der er vel også flere former for business partner, som f.eks. gold osv? :)

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:57

Nikolaj Lund Andreasen:

Mange tak for dit svar Kenneth. Nu kan jeg se at du er Lenovo Business  på hjemmesiden systemservice. Har du nogle krav for at blive business partner med dem, hvis ja hvilke?

Velbekomme!

Ja, det er rigtigt, vi er Lenovo Partner. Vi har faktisk langt flere partnerskaber end dem du kan se af vores hjemmeside. Som nævnt tidligere, fordi der næsten kun er fordele ved det.

Vi har været partner med Lenovo så længe, at jeg faktisk ikke kan huske hvad kravene er. Egentlig heller ikke noget, som vi har spekuleret så meget i, fordi det var Lenovo, som i sin tid henvendte sig til os. Ikke omvendt :-)

Om du umiddelbart opfylder nogle gængse standard krav eller ej, er heller ikke noget du skal gå så meget op i. Nogle producenter går meget op i ting som eks. omsætning. Men de fleste går faktisk mere op i, om du vil gøre et stykke arbejde for at samarbejdet bliver godt. Dvs. synliggøre deres produkter, deltage aktivt i kampagner osv. Opbygge nødvendig know-how etc.

Så igen, du skal ikke holde dig tilbage. Start evt. med at tage fat i din foretrukne distributør på de forskellige produkter. De kan hurtigt lede dig i den rigtige retning.

dbh
Kenneth

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:05

Nikolaj Lund Andreasen:

Jeg skriver lige dette svar endnu en gang!!!! Grrr.. hvor jeg nogen gange h*der Amino og time-outs og jeg ved ikke hvad....

Nå, men here goes:

Velbekomme!

Ja, det er rigtigt, at vi bl.a. er Lenovo partner.Vi har faktisk indgået langt flere partnerskaber end det fremgår af vores hjemmeside. Det giver ganske enkelt mange fine fordele og stort set ingen ulemper.

Vi har været partner med Lenovo så længe, at jeg faktisk ikke rigtig kan huske, hvad deres krav er. Nok også fordi det i sin tid var dem, som henvendte sig til os - ikke omvendt.

Du skal ikke tænke så meget over, hvad de enkelte producenters krav er. Nogle går op i ting som eks. omsætning. Men de fleste går faktisk mere op i, om du vil gøre noget for at fremme samarbejdet. Dvs. være med til at synliggøre deres produkter, deltage aktivt i kampagner, opbygge know-how omkring deres produkter etc. Disse ting er ofte langt de vigtigste.

Start med at tage fat i din(e) foretrukne distributører på de forskellige produkter. De kan hurtigt pege dig i den rigtige retning.

dbh
Kenneth

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:06

ha, endnu en god Amino ... så kom den første post alligevel igennem ... Smile

Tilmeldt 3. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Dell A/S Skrevet kl. 09:24
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Skrevet kl. 09:29

Mange tak for dit svar Dellcare.

Jeg skal have ordnet det sidste inden at jeg tager kontakt til de forskellige producenter. Men vil helt sikkert tage fat i dig, hvis jeg har yderligere spørgsmål. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)