Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning af billeder i indien?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste på et tidspunkt en artikel - vistnok den i Børsen om Liraumlarumleg.dk. De sender angiveligt deres billeder til fritlægning i Indien. Nogen her der har kontakten og priser dertil???

Mvh.

Christian

Besøg vores butik, Selja.dk. Alt i Islandsk strik, trøjer, sweaters, plaider og meget mere.

Selja.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:36 | Låst

Hej Christian,

En idé var måske at tage fat i Lirum Larum Leg - og spørge dem ad - det værste der kan ske er at de ikke vil oplyse dig det. Ellers er der også det danske alternativ uclip.dk - hvor prisen bestemt heller ikke er i top.

// Jesper Skov

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:39 | Låst

Jeg har brugt det at sende billeder til fritlægning i Indien. De skal næsten alle sammen have 1-2$ pr. billed, hvis det skal laves i en ordenlig kvalitet. Et af stederne er www.clippingimages.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46 | Låst

Jeg styrede her i sommer på et tidspunkt et grafisk projekt for en kunde, hvor kundens kunde sad i New York, og opgaven blev lavet i Indien. Min kundes erfaring med inderne er, at de godt kan lave tingene, men de skal lige "opdrages" først og have at vide, hvordan tingene skal gøres. I foråret havde de fået opsat en årsrapport ekstremt hurtigt, men problemet var, at det hele var forkert...

Dette kan selvfølgelig ikke fuldt ud sammenlignes med fritlægninger, og hvis nogle har gode links hertil, synes jeg, det lyder rigtig fint!

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 16:03 | Låst
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:08 | Låst
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:17 | Låst

Jeg har fine erfaringer med Uclip - hurtigt, effektivt, billigt og perfekt resultat.

mvh Hans

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:15 | Låst

Hej med jer.

Tråden her er fra 2007 og er dukket op igen, fordi den er blevet besvaret i forbindelse med en udenlandsk brugers linkbuilding.

De "linkbuilding indlæg", som blev postet, og besvarelserne af dem er slettet. 

Tak til vedkommende, som har anmeldt tråden. :-)

Vi låser tråden nu.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)