Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan godt betale sig...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Kære Aminoer,

Tænkte at jeg lige ville dele en fantastisk historie med jer. Jeg har stort set siden starten af LinkedIn været rimelig aktiv - og derfor deltaget i debatter, kommet med indlæg, præsenterer vores virksomheder (Print Provider, Little Green Orange m.v.) her - men først og fremmest sikret mig, at mit netværk er rimeligt up-to-date.

På et tidspunkt dukker et spørgsmål op omkring produktion af et magasin fra Japan - og da både Print Provider og Little Green Orange har kunder i udlandet, så svarer jeg på hans spørgsmål og ender med at få en forespørgsel på et magasin. Kunden er FN og i slutningen af maj drog jeg til Yokohama, havde et fantastisk møde - en kontrakt på 1.2 mio. kroner med hjem PLUS 4 ordrer udover kontrakten - og i går fik vi så design opgaven på deres årsrapport (72 sider).

Derudover har vi tidligere på ugen igennem Little Green Orange leveret et webtilbud på 500K+ og dette er indstillet til godkendelse i bestyrelsen - altså en lille solstrålehistorie og hvad LinkedIn har gjort for os.

Udover at det er super fantastiske at det kan lade sig gøre, så er forretningerne vi laver med FN spændende, profitable og jeg skal da hilse og sige, at min første tur til Japan, forhåbentlig ikke bliver den sidste - det var ganske enkelt helt fantastisk!

Well... fik bare lyst til at dele..

Rigtig go' lørdag

Morten Reitoft
Direktør
mre@printprovider.dk
mobil: 60 14 30 36

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:58

Superfed historie! Tillykke!

LinkedIn er meget populær her i USA, og mange virksomheder bruger LinkedIn flittigt til networking og til markedsføring. Jeg har indtryk af, at det går lidt langsommere i DK med at udnytte denne kanal.

Mvh Carsten

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 11:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Superfedt Morten - stort tillykke! :D

Jeg har også en solstrålehistorie fra LinkedIn: Jeg blev for nogle år siden kontaktet af SAP's hovedkvarter i Walldorf, Tyskland angående en stilling som brugerfladedesigner. Jeg havde ikke søgt noget, henvendelsen kom helt ud af det blå. Men, jeg var til to jobsamtaler dernede og lavede en opgave for dem, hvilket mundede ud i at jeg nu har en underskrevet ansættelseskontrakt fra SAP's UI designafdeling liggende. Jeg valgte dog at sige pænt nej tak pga. familiære omstændigheder dengang, men jeg kan kun bekræfte at LinkedIn virker.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 11:38

Fantastisk! Til lykke med så fine ordrer. 

Altid godt at høre om opløftende solstrålehistorier, så tak fordi I deler jeres oplevelser med os andre  Smile

God week-end 

ann

Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 20:42

Skønt at høre - dejligt du deler :-)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 22:04

Hej Heidi,

Tak for dit indlæg og jeg har jo ikke lige mødt dig her før - vi mødes jo oftest i Grafiske Trykkere på Facebook... Ja LinkedIn og Sociale Medier kan sagtens være super gode kanaler at bruge til at sælge sig selv og sine services :-)

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:04

Superfedt, Morten!

Tillykke med det. Det viser bare, at AL networking drejer sig om følgende: Hjælpe andre på rette spor!

Når man er hjælpsom og engageret, så kommer det tilbage i form af anden hjælp, fordi folk husker at man hjalp og de vil enten selv bruge dig eller anbefale at andre bruger dig.

Derfor er keyword omkring networking: Hvad kan jeg gøre for andre idag? Og man skal ikke se på, hvornår man får noget retur - for det vil bare ende som en dårlig oplevelse for alle parter og ødelægger hele netværkstanken.

Der er også en fed artikel i Ledernes magasin i denne måned om præcis det samme. De skriver om et netværk for danskere i udlandet: Danes Abroad Business Group også kaldet DABGO. Se mere på dabgo.net 

Selv har jeg oplevet ved flere lejligheder at blive headhuntet eller forsøgt headhuntet af virksomhedsejere eller headhunters/bureauer, så derfor er Linkedin da et supersted at have en fyldestgørende og altid opdateret profil, uanset om man er virksomhedsejer eller i job. Det åbner altid op for nogle muligheder.

Tak for at du delte historien med os. Det er altid fedt med en solskinshistorie! :)

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:10

Tillykke med ordrerne, Morten. Det er stærkt gået.

Networking er en god ting! Og så gælder det selvfølgelig om, at befinde sig i de netværk, hvor ens potentielle kunder/samarbejdspartnere også "holder til".

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:53

Hej Morten

Dejlig historie. Vil helt klart benytte LinkedIN til at kommunikere og søge netwærk fremover.

Vh

Patrick

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Hold kæft hvor fedt. Mange gange tillykke! :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)