Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn i frivillig forening

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ville lige høre, om der er nogen som kan hjælpe med følgende.

Jeg har en bekendt som er blevet kasserer i en frivillig sportsforening. Og vedkommende er lidt i tvivl, om den udbetaling som bliver lavet til trænerne er ok i følge lovgivningen.

En træner må få et fast beløb om året i godtgørelse (lad os sige 5.000 for internet, træningstøj osv.). Problemet er, at denne godtgørelse bliver regnet ud i de antal timer, som træneren bruger i foreningen. Men når godtgørelsen bliver regnet ud efter det antal timer, som træneren har brugt, så er vi da ovre og snakket om, at de så skal betale skat osv. at det beløb de får, ik?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo det vil jeg mene - men det vil jeg også tro der var skat i billedet med træningstøj og internet - det tror jeg bare ville blive set som kreativ aflønning faktisk - så det er nok klogt lige at undersøge det helt - og absolut ikke mindst når det som du angiver, baseres på antal timer

Der skal nok være nogen her der har bud på det - men ellers kan du jo ringe til skat for din ven, og sige du skal starte noget forening hvor du bliver nødt til at stille træningstøj og internet til rådighed for frivillige, og høre om skat har en model

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:45

Jo det vil jeg mene - men det vil jeg også tro der var skat i billedet med træningstøj og internet - det tror jeg bare ville blive set som kreativ aflønning faktisk - så det er nok klogt lige at undersøge det helt - og absolut ikke mindst når det som du angiver, baseres på antal timer

Der skal nok være nogen her der har bud på det - men ellers kan du jo ringe til skat for din ven, og sige du skal starte noget forening hvor du bliver nødt til at stille træningstøj og internet til rådighed for frivillige, og høre om skat har en model

Jeg takker og bukker. Vedkommende har nemlig lige overtaget kasser-jobbet, så der skal jo helst lige være styr på tingene, inden man går i gang med det. ;)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)