Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Byttehandler" tilbydes på nyt stort sportssite.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Sammen med en Medamino er jeg i gang med en større dansk sportsportal.

Kort fortalt lister den stort set alle sportsklubber i Danmark, ligesom der vil mulighed for at søge på de arrangementer klubberne løbende afholder.

Det skal altså være et enkelt sted for klubberne at promovere sig, for bla. at få flere medlemmer - og for brugerne hurtigt at finde ud af hvad der foregår af sportsaktiviteter i nærheden af dem selv.

Herudover vil vi gerne “krydre” siden med interessante indlæg omkring motion, kost, og sport i almindelighed, samt skabe værdi for klubberne iform af samarbejdspartnere/rabataftaler.

I den forbindelse ser vi efter to typer samarbejdspartnere/byttehandler;

1. Du kan skrive indholdsrige og konkrete artikler omkring kost eller sport, og ønsker samtidig at skabe mere trafik til dit eget site via placerede links i artiklen. ( Det er altså ikke SEO artikler uden indhold vi ser efter)

2. Du sælger relaterede produkter, og kan tilbyde rabataftale, imod fuld eksponering til tusindevis af sportsklubber samt brugere.

Kunne det have interesse, så kontakt mig via PM for yderligere info.

PS. Det er bevidst at der ikke linkes til siden her, da vi ikke ønsker den indekseret – for mere info, send PM.
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:25

Jesper Laugesen:
PS. Det er bevidst at der ikke linkes til siden her, da vi ikke ønsker den indekseret – for mere info, send PM.

Hvorfor sætter i så ikke noindex på? I skal i hvert fald være opmærksomme på at jeres side kan blive indekseret, hvis de besøgende i får fx. mulige samarbejdspartnere benytter Google Chrome, Google Toolbar eller lignede...

P.S. Held og Lykke med projektet, det lyder som et spændende projekt! :-)

- Alexander Larsen  

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:18

Hej Alexander

Jeg ved ikke meget om den del, så jeg koncentrerer mig om at ideudvikle, aftaler mv. :)

Uanset varer det ikke længe før vi er " live" ( forhåbentlig).

Ting tager bare altid meget længere end man lige regnede med..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)