Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

størst marketings firma???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

hej...

nu har jeg efterhånden læst rigtigt mange indlæg herinde på amino...

under mlm delen... og sjovt nok skriver næsten alle at de er  størst på markedet....

alle kan da ikke være størst på arbejdet...

hvordan får man rarede på det,,,  hvad tror du????

jeg arbejder selv med amway... og det er jo gammelt og rigtigt stort. så jeg ville da sige at de har et rigtigt godt forspring.

men igen... hvad tænker folk når de skriver i deres indlæg herinde når de skriver størst.

er det begrund af medlemmer/forhandlere i et land???

hele verden???

et produkt i et land???

et produkt i hele verden???

eller hvad tror i...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:29

Jeg er ikke selv i MLM, og jeg får sikkert tæsk af mange af MLMerne herinde for at komme med disse udtalelser, men gør det alligevel :)

Jeg kan godt forstå du undrer dig over alle skriver de er størst, det er der mange andre der også undrer sig over, og dette er kun et af deres oversælgende salgstricks, mange MLM selskaber kører med hele turen ligefra at det kan helbrede kræft, til at man kan tjene millioner af kroner, få fine store luksushuse i syden etc etc.

Det er i mine øjne rigtig syndt at MLMbranchen er så plaget af platugler der virkelig gør alt for at oversælge deres produkt, men jeg tror ikke det ændrer sig forløbig, da det for mig at se især skyldes at det jo gælder om at få lokket flere med ind i det, og derved tjene penge.

Så bevæger man sig i MLM branchen, ville jeg huske at holde det ene øje åbent og være kritisk overfor deres mange salgstricks.

Dermed ikke sagt at der også findes reelle mennesker i branchen, men de overskygges bare ofte af de andre.

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 20:59

hej igen...

ja har også lidt den tanke... men igen... det er jo ikke kun inde for mlm... sååå... det er måske også for meget sagt.

at du ikke er med i et mlm firma er måske også synd for dig... for der er virkelig penge at tjene i denne brance, som vi siger... der er jo ikke nogle som siger du skal kunne leve af det... og heller ingen som siger du får en kæmpe bolig osv... og gør de det ja så har du ret...

men møder man en sælger som siger du har mulighed... så åbner jeg gerne ørene... og igen det med at sige hvem som er størst osv er svært... hvem og hvad skal man tro på.

findes der enligt nogle steder på nettet man kan se sådanne nået eller... gætter man bare.

jeg vil da gætte på at feks amway er en af de største firmaer... i verden... ikke sagt at det er en af de firmaer som sælger mest... men bare findes i flest lande. så der er mange måder at mene størst på...

når i høre om mlm firma... hvad vil i så mene størst skal betyde eller mene...

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange måder at være størst på:

Nogle af de største i verden

Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 21:50

ja... sådan kan man også se på det...

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 22:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 15. Jul 07
Skrevet kl. 23:29

nu bliv det måske lidt for useriøst indlæg nu.-...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:05

Ikke alle selskaber operere med officielle tal for omsætning, salg m.m. - de tal der angiveligt giver anledning til at bruge termer som "vi er størst" eller "det største" skal nogen gange lige vendes - for på sin vis bør det ikke være et salgsparameter om man er størst eller ej.

Når et selskab påpeger at de har et antal forhandlere - er det ikke ensbetydende med at alle er aktive - det kan være de tæller akkumulerende, fremfor i reelle aktuelle aktive forhandlere (eller medlemmer).

Andre selskaber har enorme regionale forskelle i omsætning - derfor kan et selskab være meget stort på et marked, når man kigger på omsætning - og være en "lille spiller" i andre lande (det hænger nødvendigvis ikke sammen med produkter eller firmaet som sådan, men at der mangler "field leadership").

I Danmark helt specifikt har vi store aktive spiller, såsom Tupperware, FLP, Nu-Skin og LR - men der er også STORE selskaber og markedsledende selskaber i Danmark, som bare ikke lige i Danmark er særligt store eller aktive - men seriøse stor-spillere i andre nabolande. Eks. TNI, Xango, Agel, Shine.

Så hvem der er størst - og hvordan det måles... tja... få selskaber annoncere officielle omsætningstal - andre bruger dem i markedsføringen...

Men igen.. HVOR vigtige er de?

Hvis et internationalt selskab gør en god figur på andre markeder; har god strategi, godt system, gode produkter - men meget lille i Danmark, så bør det jo nok for pionérdelen og MULIGHEDERNE være det selskab man vælger, fremfor et stort omsætningstungt selskab i Danmark... der er ihvertfald stor forskel i det REELLE muligheder ;-)

MVH
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)