Hej allesammen. Jeg er en dreng på næsten 18. år, interessere mig meget for programmering da jeg syntes det er spændende, men er ikke skide god til det. Jeg bruger bare generelt meget tid foran computeren Jeg syntes selv jeg har en rigtig god idé, og tror selv der ville kunne tjenes en hel masse penge på idéen. Men problemet er at jeg ikke ved hvor jeg skal søge hen eller hvor jeg skal starte. Det er her jeg søger jeres hjælp. Problemet er at jeg ikke selv har de såkaldte "skills"/viden til at skabe min idé og har ikke erfaringen til at skabe et firma eller pengene, da jeg studere for tiden. Så spørgsmålet er, hvad gør jeg med min idé? Jeg er vildt interesseret og jeg tænker ret meget på idéen for tiden, da jeg tror det ville være et spændende, sjovt og et lærerigt projekt. På forhånd tak! |
Du kunne jo tage kontakt til evt programører eller andre med kunnen inden for det område du har brug for hjælp til. har fx en kammerat der gør i at eje en mindre del af flere forskellige virksomheder og så administrere deres IT bygger sider, programer (kodning osv.) vedligeholdes. der flere muligheder for at finde folk.
mød nogle mennesker og snak med nogle folk :)