Hej Kasper, Bestemt et interessant projekt, du har kastet dig ud i - Nu kender jeg tilfældigvis Skoleintra, og jeg er helt enig med dig, i at dét er et gammeldags layout som er brugt - Dog mener jeg, at dét har de rette funktionaliteter. Ift. Til dit spørgsmål; Wordpress kan på ingen måde bruges til et skoleintra system, på ingen måde - Tror heller aldrig man kommer til at se et, bygget på Wordpress. Wordpress er et blog system, og dét egner sig på igen måde, til et skolesystem. Drupal lidt i samme dur, som Wordpress - Mener derfor heller ikke, at Drupal er vejen frem. Ingen af de to systemer har de retter funktionaliteter. Som der er en anden som skriver, så burde du tage et kig på nogle af de LMS-systemer som findes (herunder Moodle etc.) Bestemt et spændende projekt, så held og lykke med dét! Forsat god dag! //Retromedia.dk |
Er skoleintra et LMS ?? det jeg har set af det, er der ikke e-learning funktioner.
Har erfaring med fronter og blackboard og ingen af dem er særligt imponerende som LMS, så her er der da mulighed for at udvikle noget. MEd mindre der er noget andet der virker bedre, det håber jeg.
Jeg mener at have læst at skoleintra er ved at blive opdateret, kan bare ikke huske hvor??!!
Teddy