Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Facebook besked fra virksomhed til fan :-/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har haft en konkurrence på min facebook-virksomhedsside og har nu fundet vinderen. MEN - jeg kan jo ikke sende nogen besked til personen og aftale nærmere! Hvordan gør jeg? Hvorfor kan jeg som manager ikke sende beskeder?

Haster! da konkurrencen lige er slut :-(

Taknemmelig for AL hjælp :-)

/Linea

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare skriv på forsiden at konkurrencen er slut, annoncér vinderen, og bed vedkomne om at skrive en privat besked til dig :)

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. May 13
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man kan kun sende beskeder til folk man ikke er venner med, hvis de tillader det. Det er ikke alle der gør det. Jeg tænker at du måske kan offentliggøre vindernavnet på din væg, og bede vinderen kontakte jer på email.

Lån penge med kviklån og mobillån på laane-siden.dk

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det er nok sådan jeg må gøre det :) Jeg har skrevet fornavn og by på vinderen, for mener der er noget om at man ikke må skrive hele navne... på facebook. Men må så også lige bede personen kontakte mig/virksomheden.

Tak til jer begge ;-)

Fra Randers
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nymarksminde:
Bare skriv på forsiden at konkurrencen er slut, annoncér vinderen, og bed vedkomne om at skrive en privat besked til dig :)

Vinderen må ikke annonceres på facebook uden tilladelse fra vinderen, så det kan blive lidt svært :)

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Brøns:

Nymarksminde:
Bare skriv på forsiden at konkurrencen er slut, annoncér vinderen, og bed vedkomne om at skrive en privat besked til dig :)

Vinderen må ikke annonceres på facebook uden tilladelse fra vinderen, så det kan blive lidt svært :)

 

Ja ups... hvordan gør andre det?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommelfingerreglen må være, at hvis man laver konkurrencer, så skriver man i betingelserne at navn og by vil blive offentliggjort når konkurrencen er slut.

Og så i øvrigt sørge for at have tilmeldtes e-mail så man kan kontakte vinderen....

 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Linea

Du skal kontakte vinderen uden om facebook, fx via E-mail eller telefon

- Alexander Larsen

Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 88
Fra  LINEA H. Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Larsen:

Hej Linea

Du skal kontakte vinderen uden om facebook, fx via E-mail eller telefon

- Alexander Larsen

Jamen jeg har jo ikke e-mail eller telefonnummer, kun navn. Og kan ikke kontakte personen da vi ikke er "venner" - personen liker min side.

Jeg har skrevet at personen skal kontakte virksomheden. Og så husker jeg næste gang at notere det i konkurrence betingelserne :)

Tak ellers...

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Line,

Det er netop derfor Facebook kræver at man afholder konkurrencer i en applikation, da du via denne applikation kan anmode deltagerne om deres mail, så du har mulighed for at kontakte vinderen ved endt konkurrence.

Det er på ingen måde tilladt at kontakte vinder over Facebook, hverken over chat, besked eller, som du har gjort, ved at annoncere det på væggen.

Hvis du ikke er klar over det, så er der masser af software at finde, som kan hjælpe dig med at sætte applikationer op på Facebook, uden det kræver stor viden omkring programmering eller kodning.

Vi kan varmt anbefale ShortStack som vi, blandt andre, selv bruger til at opsætte applikationer med, det er et fantastisk brugervenligt system og til overkommelige priser for de fleste. Derudover kommer de med en masse gode råd på deres Facebook side og med deres service er du sikker på at overholde de krav Facebook stiller til udviklinger-delen af din applikation, da de altid er på forkant med disse :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)