Hej Amino folk!
Det du kan: Lave professionelle apps til både app store og android Udarbejde professionelle hjemmesider med brugerplatforme Samt programmere div. tekniske løsninger/apparater
Din profil: Flair for alt teknisk Kreativ tankegang Ser ikke forhindringer men løsninger Frisk og åben for nye ideer
Som afkast tilbyder jeg medejerskab.
Mere kan aftales nærmere.
Hvis du er interesseret i flere oplysninger m.m. så send mig en PM og så tager vi den derfra.
- Dennis |
Har du flair for teknik og vil du være med i noget nyt? Så det måske dig jeg søger!
- 1
Fra et andet indlæg af samme karakter:
|
Det er jeg udemærket klar over, men nu har jeg allerede fået et par tilbud via PM, så det er vist ikke alle programmøre der er dovne trods alt :) Det drejer sig om at få de fysiske butikker på banen igen. Det endelige koncept kommer stadigvæk først når gensidig kontakt fremgår. 1. Indtjeningsmulighederne er nok større som medejer end som en betaling for opgaven uden at sige hvad den nøjagtige pris en programmør ville tage for den opgave jeg har i tankerne, et specifikt tal har jeg ikke, men en rig indtjeningsmulighed. 2. Udviklingen i starten derefter kun opdateringer hvis nødvendige(ikke så ofte). 3. Der er ingen deadline, men desto hurtigere klar, desto hurtigere kan indtjeningen selvfølgelig forekomme. 4. Ja. - Dennis |
Du mener det er ikke alle programmøre som kloge :) /allan |
Det kommer an på om ved kloge, du mener lade et evt. godt tilbud gå forbi. |
Det er derfor du skal skille dig ud ved rent faktisk at skrive noget interessant der vækker folks interesse. Ikke bare det samme som alle andre om at "jeg har fundet en milliard-idé som ingen andre har fundet på endnu, men jeg vil ikke sige hvad det er - vil du vide mere så skal DU gøre noget aktivt og kontakte mig, selvom det er mig der har brug for hjælp". Jeg synes egentlig det lidt er en arrogant holdning, og jeg synes egentlig også det er ærgeligt, for der er sikkert rigtigt mange af de idéer som egentlig er gode nok, men aldrig bliver til noget fordi idéhaveren ikke orker eller tør fortælle sine potentielle samarbejdspartnere om den. Hvis du vil skrive om idéen i en PM, så burde der heller ikke være noget i vejen for at skrive den her på siden. Hvis folk ville stjæle din idé skulle de nok finde en måde at gøre det alligevel. Hvis du gør noget aktivt for at sælge din idé, så skal jeg også gerne gøre noget aktivt for at komme i kontakt med dig om et evt. samarbejde, såfrem jeg er interesseret. :-) Nu jeg er her, så hvis du sender mere information til mig i en PM så skal jeg nok vende tilbage med et bud på om det er noget der kunne gøre mig nysgerrig. |
Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation.