Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man Slideshow ? og hvor ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, vi vil gerne have lavet et slideshow til vores webshop. Men jeg ved ikke hvordan eller hvor jeg kan lave det ? 

Vores Webshop: http://webe.dk/ 

Jeg vil meget gerne høre hvor og hvordan man laver et slideshow. 

Venlig Hilsen Kristian Skaarup.

Webe.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Jeppesmith.dk Skrevet kl. 23:43

De fleste slideshow på nettet i dag bruger jquery, så det er nok der du skal starte. Der er mange forskellige måder at gøre det på og hvis du ikke har kendskab til jquery, kan det virke uoverskueligt i starten. I det tilfælde vil jeg foreslå at du googler "simple jquery slideshow" og så arbejder med det du finder. 

Jeg kan ikke lige se hvilket cms din hjemmeside er lavet i, men der findes garanteret et slideshow plugin til det. Hvis ikke du kan finde sådan et, kan det være en svær opgave at få implementeret et jquery slideshow.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 10:23

Nu er jeg lidt sen på den med et svar, så det kan være du har fundet ud af noget, men jeg er igang med at lave et simpelt jQuery slideshow plugin som et lille open-source projekt. Var egentlig noget jeg selv skulle bruge til en side, men tænkte at jeg ligeså godt kunne udgive det så andre kunne få nytte af det og evt. kode videre. 

Det er tilgængeligt på http://excolo.github.io/Excolo-Slider/ hvor det frit kan downloades og hvor der står lidt om hvordan det installeres og bruges. 

Det understøtter responsivt design, keyboard og touch navigation, og en smule andet. Har forsøgt at gøre det både clean, simpelt og småt, men med nok funktioner til at tilfredsstille sådan en som mig :)

Jeg overvejer desuden at lave et Wordpress plugin, så det nemt kan installeres i Wordpress, og evt. plugins til webshop systemer som Magento, Prestashop eller lign. 

Anyways, hvis det er noget du kan bruge, men skulle være i tvivl om hvordan du sætter det op, så skal jeg med glæde hjælpe. :) Bare skriv herinde eller i en PM.

God weekend

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)