Hey alle sammen! |

Derudover, så er det mærkværdigt at der er en blanding af dansk og engelsk - se at få det hele oversat.
Hey alle sammen! |
Min absolut første tanke er "Hvor er produkterne" Det er alt for godt gemt - og det er på ingen måde klart, at man kan klikke på slideren og komme til produkterne.
Den næste tanke er "Hvor er priserne"? (Og hvis jeg ikke havde skyndt mig væk ved forsiden, hvor jeg ikke kunne finde det jeg søgte, så ville jeg gøre det nu).
Hvis man så alligevel når til produktsiderne, så er det der møder en noget a'la nedenstående der ser enormt sjusket ud. Og så ville jeg for alvor give op...
![]() Derudover, så er det mærkværdigt at der er en blanding af dansk og engelsk - se at få det hele oversat. Undskyld de lidt hårde ord - det er 100% ment som en hjælp. Håber du kunne bruge det.
\Mikkel
|
Hej Bonqvist Jeg ville helt klart vælge at oversætte alle de engelske betegnelser til dansk, så alt er på dansk... Fx: Product description, related products, add to cart, 1 in stock osv. - Alexander Larsen |
Hej Mikkel Kongsfelt |
Hej Alexander Larsen |
Hej Bonqvist. Enig med ovenstående. Få oversat din shop 100% til dansk - Det vil hjælpe gevaldigt, også i søgemaskine regi! Få et profil billede af alle 3 drenge - det giver troværdighed! Synes ikke om ikonerne - Meget store i det og passer ikke rigtigt ind, til det ellers cleane og stilrene look - går jeg udfra i gerne vil udstråle. Kontakt siden er meget lang! Få endelig del den op i 2 kolloner, og fjern sidebaren derfra.. Generelt på alle sider mangler der call-to-actions: "Brug for hjælp?, Læg i kurv," etc "Vi har Danmarks laveste priser" - Ifølge hvem ???
PS: Linket du linker til i starten af tråden virker ikke pga. http://www.bonqvist.com%2C%20/ Men skal rettes til http://www.bonquist.com/ |
Mange tak for svaret Niels!! Det er vi rigtige glade for. |
Det har jeg desværre intet bud på :-/ - Alexander Larsen |
Men det skal ikke rettes til bonquist.com da www.bonqvist.com er det rette domæne, og samtidig er mit efternavn Rosenqvist med V...:) Og det virker formidabelt. |