Du kan evt. tilbyde e-dankort da det opfattes som mere sikkert af mange. |
Hej Søren,
det er et helved,, med de Efterkravs COD pakker. Men vi har
ligeledes hos os efter, at havde konstateret ligende retur pakke % som
du beskriver.
A. Checkke kunde oplysningerne, i krak, dde gule sider
dgs.tdconline.dk og er der ikke match, skal der ringes til kunden,
B. sende med post danmark. WEBPACK og i kombination med Giro ændre til
kortart 11 således dine enkelte pakker kommer som kodelinie
indbeatlinger, således kan du hurtigt følge hver enkelt betaling mod
hverenkel order/ bestilling. (p.s. det er gratis.)
C. Med webpack. kan du ligeledes bestille SMS advicering til kunden,
koster 1.75 ekstra, men kunde får så besked fra post danmark om pakken.
Vi går det også selv når pakken ikke er afhentet indløst efter 4 dage,
sender vi email og sms til kunden om at bestillingen ligger klar til
afhentning på XXX posthus.
D. Kunden har ved afgivelse af bestilling hos os ekstra oridinært
accepteret ved bestilling pr. efterkrav, selv om de fortryder deres køb
af varen selv at skulle betale den meromkostning der er forbundet ved
dette uanset fortrydelse.
E: så hvis der kommer en pakke retur og kunde af uvis årsag har
fortrydt, sender vi en regning på fragten. ca, 150 kr. med genbyr.
denne regning, opfatter vi som normal fordring og indgår i rykker procedure, med efterfølgende inkasso.
Vores retur procent er nu nede under 5% og af de 5% indbetaler ca. halvdelen deres "synd"
Men jo har du ikke emærke eller er ikke med på prisdatabaser der
forbyder direkte bankoverførsel ville jeg hvis jeg var dig overveje
dette som alternativ.. du sparer således forsendelse hvis kunden ikke
betaler.
v.h. Jonas Nielsen
www.boxgame.net - ww.beauty4nails.dk - www.sideware.dk