Har du brug for hjælp, til at oprette og tilpasse din nye WordPress hjemmeside?Se her for mer info |
synes ikke godt om.
Har du brug for hjælp, til at oprette og tilpasse din nye WordPress hjemmeside?Se her for mer info |
Hvad hvis man allerede har en wordpress, men har behov for nogle få rettelser o.l |
Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo
Jeg forstå ikke dit spørgsmål, kan du udybe det? |
Du synes ikke godt om at der tilbydes gratis hjælp? Hvorfor ikke? |
Jeg kan hurtig ødelægge din GRATIS kampagne, men det vælger jeg ikke at gøre. Hvorfor jeg skriver som jeg gør, er udelukkende pga. folk går i skole for at lære at sætte sider op i flere år, og du tilbyder gratis service, flot gået. 2. Den gratis ydelse du udbyder holder jo ikke rigtig, da den ikke er gratis, fordi jeg kunne forstille mig du har lavet en aftale med meebox hvor du skraver dine penge ind, så gratis bliver den jo aldrig. 3. Derefter dine timepriser er jo heller ikke gratis.
Tak for alle de stjerner jeg fik for mit indlæg. God vind med den gratis service. |
Jeg har absolut ingen ide hvad du snakker om. Jeg har været på Amino i mange år, og det eneste jeg har givet gratis er nogle gode råd om søgemaskineoptimering.
Som sagt tilbyder jeg ikke nogle gratis services, vi i WebCoders har vores egne servere og bruger hverken meebox eller andre webhoteller.
Nej selvfølgelig ikke. Vi lever af at lave SEO og WordPress og arbejder aldrig gratis.
Jeg har absolut ingen ide om hvad du taler om. Vi arbejder ikke gratis og jeg søger ikke kunder på Amino. For mig er Amino et hyggested hvor jeg kan udveksle ideer og hjælpe nystartede.
Så vidt jeg ved har jeg ikke givet dig nogle stjerner.
Jeg ved ikke hvorfor du tror vi arbejder gratis, er du sikker på du har læst og forstået ovenstående indlæg korrekt? Det virker som om du kommenterer på et helt andet indlæg. |
Helt ærligt! - Du mener da vel ikke i ramme alvor at man skal gå i skole flere år for at sætte en WP side op vel? For så er man sgu lidt tung i betrækket når der findes massere af gratis hjælp at få og man får en god erfaring i "Learning by doing". Det tager maks 5 min. efter filer er lagt op på serveren at installere en WP side og et tema. Og det at tilbyde noget gratis til tider, har i mange mange tilfælde vist sig at være en god forretning fremadrettet. |
Køb ren argan olie her