Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis opsætning af WordPress og Theme

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

synes ikke godt om.

Fra Greve
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 16:09

Hvad hvis man allerede har en wordpress, men har behov for nogle få rettelser o.l

Tjek min personlige side, hvor mine fotografier kan ses: Alexanderleo

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:22

Alexander:

Hvad hvis man allerede har en wordpress, men har behov for nogle få rettelser o.l

Jeg forstå ikke dit spørgsmål,

kan du udybe det?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:36
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Cenk Cavdar:

synes ikke godt om.

Du synes ikke godt om at der tilbydes gratis hjælp? Hvorfor ikke?

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Du synes ikke godt om at der tilbydes gratis hjælp? Hvorfor ikke?

Jeg kan hurtig ødelægge din GRATIS kampagne, men det vælger jeg ikke at gøre. Hvorfor jeg skriver som jeg gør, er udelukkende pga. folk går i skole for at lære at sætte sider op i flere år, og du tilbyder gratis service, flot gået.

2. Den gratis ydelse du udbyder holder jo ikke rigtig, da den ikke er gratis, fordi jeg kunne forstille mig du har lavet en aftale med meebox hvor du skraver dine penge ind, så gratis bliver den jo aldrig.

3. Derefter dine timepriser er jo heller ikke gratis.

Men okey, hvis det metoderne at lokke kunder til så har vi jo det frie marked har vel også ret til at kopiere dig, hvilket jeg aldrig kunne finde på men det skal andre nok sørge for.

Tak for alle de stjerner jeg fik for mit indlæg.

God vind med den gratis service.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 23:18

Cenk Cavdar:
Jeg kan hurtig ødelægge din GRATIS kampagne, men det vælger jeg ikke at gøre. Hvorfor jeg skriver som jeg gør, er udelukkende pga. folk går i skole for at lære at sætte sider op i flere år, og du tilbyder gratis service, flot gået.

Jeg har absolut ingen ide hvad du snakker om. Jeg har været på Amino i mange år, og det eneste jeg har givet gratis er nogle gode råd om søgemaskineoptimering.

Cenk Cavdar:
2. Den gratis ydelse du udbyder holder jo ikke rigtig, da den ikke er gratis, fordi jeg kunne forstille mig du har lavet en aftale med meebox hvor du skraver dine penge ind, så gratis bliver den jo aldrig.

Som sagt tilbyder jeg ikke nogle gratis services, vi i WebCoders har vores egne servere og bruger hverken meebox eller andre webhoteller.

Cenk Cavdar:
3. Derefter dine timepriser er jo heller ikke gratis.

Nej selvfølgelig ikke. Vi lever af at lave SEO og WordPress og arbejder aldrig gratis.

Cenk Cavdar:
Men okey, hvis det metoderne at lokke kunder til så har vi jo det frie marked har vel også ret til at kopiere dig, hvilket jeg aldrig kunne finde på men det skal andre nok sørge for.

Jeg har absolut ingen ide om hvad du taler om. Vi arbejder ikke gratis og jeg søger ikke kunder på Amino. For mig er Amino et hyggested hvor jeg kan udveksle ideer og hjælpe nystartede.

Cenk Cavdar:
Tak for alle de stjerner jeg fik for mit indlæg.

Så vidt jeg ved har jeg ikke givet dig nogle stjerner.

Cenk Cavdar:
God vind med den gratis service.

Jeg ved ikke hvorfor du tror vi arbejder gratis, er du sikker på du har læst og forstået ovenstående indlæg korrekt? Det virker som om du kommenterer på et helt andet indlæg.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Cenk Cavdar:

Helt ærligt! - Du mener da vel ikke i ramme alvor at man skal gå i skole flere år for at sætte en WP side op vel? For så er man sgu lidt tung i betrækket når der findes massere af gratis hjælp at få og man får en god erfaring i "Learning by doing". Det tager maks 5 min. efter filer er lagt op på serveren at installere en WP side og et tema.

Og det at tilbyde noget gratis til tider, har i mange mange tilfælde vist sig at være en god forretning fremadrettet.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)