Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg min webshop special?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Når jeg sidder på Amino og ser andre webshops få at vide de skal være speciale og skille sig ud.
Jeg vil gerne skille mig ud på min webshop som ikke er startet endnu.
Den skal sælge skating gear og jeg blir i tvivl om hvad jeg kan skulle mig ud på.
På prisen kan blive svært når jeg også skal ha noget omsætning.
Nogen ideer?
Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Tilmeldt 29. Jan 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor Smile

Her kommer et lidt sent svar:

Hvis du vil gøre din webshop special, (som også er det smarteste, eftersom folk måske, vil komme tilbage igen) så kan du gøre det, på mange måder.

Du kunne have en rigtig god service, eller et godt udvalg, måske en"ugens tilbud", osv. Der er rigtig mange gode ideer derude, de venter bare på at blive samlet op Smile.

- Held og lykke med det

Mvh

Vilhelmst

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du opretter et forum, derved kan du også nemt få brugergeneret indhold, hvilket lidt giver sig selv. Derudover så kig på dine konkurrenter, hvad har du som de ikke har? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sponsorere nogle kendte skaters, og måske kan du sponsorere nogle mindre begivenheder.

Som de andre skriver, er der utrolig mange måder, du kan skille dig ud fra mængden af andre webshops. God kundeservice (som man altid kan få fat på) vil for mig være et KÆMPE plus. Udvalgets størrelse er selvfølgelig også vigtigt. 

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)