Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grundlovsdag - Hungry giver GRATIS take away til Aminoer

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jacob:

Ufattelig irriterende måde, at lave markedsføring på :-)  Tæt på at jeg helt droppede at købe noget, da jeg ikke fandt en brugbar kode.

Dovenskab kommer man ikke langt med Jacob Smile Jeg er helt sikker på, at der er en anden Amino, som vil bruge 1. minut ekstra på at få gratis take away.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Tæt på at jeg helt droppede at købe noget, da jeg ikke fandt en brugbar kode.

Orker heller ikke at forsøge, så tænder nok grillen i stedet for Cool

@Sasa - Næste gang kan du så ikke bede folk sende en PB og sende en kode retur? Det vil være lidt surt at forsøge med 50 forskellige koder og alle er brugt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:

Jacob:
Tæt på at jeg helt droppede at købe noget, da jeg ikke fandt en brugbar kode.

Orker heller ikke at forsøge, så tænder nok grillen i stedet for Cool

@Sasa - Næste gang kan du så ikke bede folk sende en PB og sende en kode retur? Det vil være lidt surt at forsøge med 50 forskellige koder og alle er brugt.

Hvad så med den dag vi giver 200 koder væk? Skal jeg sidde og besvare 200 e-mails? Nicola, det holder jo ikke på en arbejdsdag.

Lige nu er der kun brugt 12 ud af de 50 koder. Det er rent dovenskab, hvis I ikke orker at bruge 1 min. på at kigge koderne igennem.

Jeg er dog helt sikker på, at der er andre som vil. God dag til alle! Pizza Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak !

98xw48w0 er hermed blevet brugt

God dag.

Mvh

Christopher

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

Nicolaj Thomasen:

Jacob:
Tæt på at jeg helt droppede at købe noget, da jeg ikke fandt en brugbar kode.

Orker heller ikke at forsøge, så tænder nok grillen i stedet for Cool

@Sasa - Næste gang kan du så ikke bede folk sende en PB og sende en kode retur? Det vil være lidt surt at forsøge med 50 forskellige koder og alle er brugt.

Hvad så med den dag vi giver 200 koder væk? Skal jeg sidde og besvare 200 e-mails? Nicola, det holder jo ikke på en arbejdsdag.

Lige nu er der kun brugt 12 ud af de 50 koder. Det er rent dovenskab, hvis I ikke orker at bruge 1 min. på at kigge koderne igennem.

Jeg er dog helt sikker på, at der er andre som vil. God dag til alle! Pizza Smile



Jeg har prøvet samtlige koder, som du har skrevet i det første indlæg :-)   Man kan så ikke prøve en kode, bum den virker ikke - prøve næste.. Får i hvert fald fejl på samtlige. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan det passe det ikke er muligt at afhente selv? Bor bogstaveligt 100m fra et af de udvalgte pizzariaer, så har ikke lige brug for udbringning og da jeg kun bestiller en pizza, så skal jeg bestille for et minimum før de gider bringe ud

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt med nem mad, når kæresten ikke er hjemme - og der kommer fodbold i fjernsynet! Så tak for det!

I forbindelse med mit køb faldt jeg lige over et par ting, som I kan overveje:

1. Selvom jeg indtastede mit postnummer, så kom der alligevel steder frem, der ikke leverede i mit område

2. Det ville være smart med en sortering, når man har valgt hvilken mad man ønsker. F.eks. leveringstid, leveringspris, bedømmelser mv.

3. Jeg valgte levering klokken 19, men hverken på bestillingsbekræftelsen eller i mailen står der noget med leveringstidspunkt

4. Jeg modtog kun en bestillingsbekræftelse på min mail - ikke på min telefon, som der ikke stod

5. Jeg mangler ofte "sunde steder", hvor man kan bestille mad fra - måske kunne I arbejde lidt på den del. Pt. er der næsten kun pizzeriaer

6. Kald stederne det de er. Ved at lade dem være i mange forskellige kategorier, bliver det hurtigt uoverskueligt. Fordi et pizzeria kan lave salater, så gør det i mine øjne ikke stedet til en salatbar :)

Ha' en rigtig god aften!

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:

Kan det passe det ikke er muligt at afhente selv? Bor bogstaveligt 100m fra et af de udvalgte pizzariaer, så har ikke lige brug for udbringning og da jeg kun bestiller en pizza, så skal jeg bestille for et minimum før de gider bringe ud

Hej Kevin

Det er rigtigt nok. MEN vi arbejder meget hårdt på, at det bliver en del af vores system. Der går ikke så længe endnu Smile

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Albertsen:

Dejligt med nem mad, når kæresten ikke er hjemme - og der kommer fodbold i fjernsynet! Så tak for det!

I forbindelse med mit køb faldt jeg lige over et par ting, som I kan overveje:

1. Selvom jeg indtastede mit postnummer, så kom der alligevel steder frem, der ikke leverede i mit område

2. Det ville være smart med en sortering, når man har valgt hvilken mad man ønsker. F.eks. leveringstid, leveringspris, bedømmelser mv.

3. Jeg valgte levering klokken 19, men hverken på bestillingsbekræftelsen eller i mailen står der noget med leveringstidspunkt

4. Jeg modtog kun en bestillingsbekræftelse på min mail - ikke på min telefon, som der ikke stod

5. Jeg mangler ofte "sunde steder", hvor man kan bestille mad fra - måske kunne I arbejde lidt på den del. Pt. er der næsten kun pizzeriaer

6. Kald stederne det de er. Ved at lade dem være i mange forskellige kategorier, bliver det hurtigt uoverskueligt. Fordi et pizzeria kan lave salater, så gør det i mine øjne ikke stedet til en salatbar :)

Ha' en rigtig god aften!

Hej Martin

Det hele er noteret og mange tak for dine kommentarer. Men lige et par korte til dig kommentar.

4. Du skulle meget gerne modtage en bekræftelse samt leveringstid på din telefon med mindre du har indtastet et forkert nummer. Men det er super godt, at du opdagede det med e-mailen og leveringstiden. Vi får det fikset med det samme!

5. Vi kan ikke rigtig gøre så meget ved manglen på sunde spise steder. Take away markedet i Danmark består af 90 % pizzariaer, og det eneste vi kan gøre er, at yde dig en så god service som mulig. Men når det er sagt, så mangler vi selvfølgelig sunde spisesteder af dem som allerede eksisterer.

Ha en dejlig dag! 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Jeg har prøvet samtlige koder, som du har skrevet i det første indlæg :-)   Man kan så ikke prøve en kode, bum den virker ikke - prøve næste.. Får i hvert fald fejl på samtlige. 

Har du bestilt hos os før? Det virker for alle andre. Det virker kun, hvis du ikke har bestil igennem Hungry før.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)