Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er et eller andet galt på min Magento shop - HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sket et eller andet på vores shop inden for de sidste 4-5 dage, jeg ved ikke hvordan det er kommet, håber nogen af jer måske har en ide om hvad det kan være. I kan evt. selv gå ind og "teste med", shoppen er be-fashionable.com

Gå ind på et tilfældigt mærke, fx Jane Kønig. 

Find en hvilken som helst af ringene, men lad være med at klik på ringen så du kommer ind på varekortet, prøv istedet bare at "læg i kurv" ude fra den samlede vareoversigt.

Du bliver nu bedt om at vælge størrelse, vælg en tilfældig.

Som du burde kunne se nu, lægger den ikke varen i kurven...??????????

Hvis jeg klikker ind på varen, kan jeg sagtens vælge variant og lægge i kurven, det er kun ude fra den samlede vareoversigt problemet opstår. Problemet opstår også ved de armbånd hvor man skal vælge størrelse, fx BeCristensen, så det er ikke ringene som kategori der er noget galt med, det er selve det at skulle vælge variant.

Det er værd at bemærke, at der ikke er nogen problemer på den engelske del af shoppen, kun den danske...hvad er det der sker? Jeg mindes ikke at ha trykket på noget som helst som kan have forårsaget dette?

På forhånd mange tak!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:46

Der mangler noget javascript i din shop (eller hentes ikke korrekt):

Uncaught ReferenceError: Klarna is not defined
Uncaught TypeError: Cannot call method 'reloadPrice' of undefined

Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:57

tusind tak for dit svar! Vi har ganske rigtigt installeret Klarna på vores shop inden for den sidste 1½ uge...men kan et betalingsmodul som Klarna jo er, bevirke det problem jeg oplever? (undskyld hvis det er et virkelig dumt spørgsmål!)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:14

Så er mit umiddelbare bud, at problemet har været der lige så længe. Det kunne være en fejlinstallation af Klarna. Men det er dælme svært at gætte sig frem til, uden at have set på koden.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:37

Klarna kan fucke en del op :-(

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:56

jennifer:

tusind tak for dit svar! Vi har ganske rigtigt installeret Klarna på vores shop inden for den sidste 1½ uge...men kan et betalingsmodul som Klarna jo er, bevirke det problem jeg oplever? (undskyld hvis det er et virkelig dumt spørgsmål!)

Epay har lavet et samarbejde med Klarna.

- Så en mulighed kunne være at lade Klarna betalinger gå igennem Epay istedet for at benytte Klarna's eget modul

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)