Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Wix.com???

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim. 

Tak for svar - jeg går på udkig. Jeg vil dog meget gerne høre hvorfor du ikke mener det nuværende design er pænt? Jeg har brugt lang tid på at komme hertil. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 10:40

Tim J. Nielsen:

Prøv at kigge på:

Themeforest.net har nogle af de foltteste themes (hold musen hen over billedet, for at se designet)

eller: Templatemonster.com

Tjek demoerne grundigt og giv dig god tid til at vælge det rigtige :)

Hej Tim

Jeg tillader mig lige at være en anelse uenig med dig :) Jeg ejer selv Gonzo, Sahira, Me Gusta! og U-Design temaerne fra themeforest.net, og jeg er langt fra tilfreds med dem, selvom de bliver lovprist inde på themeforest.net. Sagen er den, at temaerne bestemt ER hamrende gode og virkelig veludførte, men det betyder også at de er rigtig svære at ændre på, så de passer til ens egne behov - især hvis ens behov blot er et mindre magasin med et par små sektioner. Selvfølgelig kan man sagtens lave dette med ovenstående layouts, men det tager meget lang tid at få sat det hele op efter ens eget ønske, og medmindre man virkelig har styr på backend-delen, så ender man med at være bundet op på den måde det købte layout dikterer.

De fleste temaer på themeforest.net og andre sider, lægger op til at der skal skrives 5-6 indlæg om dagen, for at det skal blive interessant for en potentielt interesseret bruger af magasinet at kigge forbi jævnligt. Mindre kan selvfølgelig også gøre det, men så mister siden i mine øjne et naturligt "flow" af nye indlæg og artikler, der ellers ville gøre siden interessant at besøge igen og igen.

Jeg synes WooThemes laver nogle rigtig gode gratis temaer, og dem kan man selv ændre i som man har lyst, hvilket er en del nemmere og hurtigere, især hvis man er begynder eller ikke har det store ønske om at bruge længere tid på layout: http://www.woothemes.com/product-category/themes/free-themes/ 

Selv har jeg været glad for temaet Skeptical, som jeg bruger på en blog om livsstil som jeg har sammen med min lillesøster.

Jeg synes trådstarter skal gå efter et simpelt (gerne gratis) layout til at starte med, og fokusere på indholdet. Og for guds skyld undgå Wix! :)

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Skrevet kl. 10:46
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 10:49

Hej beautyblock.dk

Dit nuværende design er egentlig ret pænt, men du bør overveje at gøre noget ved skrifttyperne. Sådan ser de ud på min computer med HD-skærm:

Det jeg tænker på, er skrifttypen under dit logo, i top-menuen og i dine overskrifter. Den bør være mere tydelig, så den falder mere i øjnene, da det ellers kan virke afskrækkende på folk.

Din slider i toppen kører heller ikke automatisk videre, hvilket er synd, da det jo er her folk får præsenteret virkeligt top-indhold.

Jeg synes du bør overveje et blog-layout for at gøre siden mere personlig og troværdig, og så have noget forfatter-info under hver artikel, så folk kan identificere sig med hvilken person der skriver de kloge ord :)

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Skrevet kl. 10:55

Hej Thomas. 

Jeg er netop, efter 3 år, gået væk fra blogdesignet, da jeg fremadrettet skal arbejde med magasinet og derfor kræver et mere professionelt look. Jeg er sådan set glad nok for min nuværende side, men der mangler noget luksus og elegance, som jeg gerne vil have gennem en ny template. 

Tak for tips til skrifttyper osv. - det bliver ændret snarest muligt. 

Du siger, at slideren ikke bevæger sig automatisk?? Det lyder meget mærkeligt! Det gør den hos mig og alle andre, jeg har talt med...

Dbh

Regitse

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:48

Jeg anbefaler absolut ikke alle themes på Themefores eller Templatemonster (bare lige for en god ordens skyld ;)), men jeg anbefaler at købe et, og selvfølgelig et magazine-theme, som kan strukturere ens indhold bedst muligt. Det er udfra de søgekriterier jeg har linket.

Igen vil jeg understrege, at du skal bruge god tid på at finde et theme som falder i din smag, og derefter undersøge hvad du kan med dette theme. Se fx et theme som Impulse eller  Max Mag  - bare for at nævne et par eksempler.

Tilføjelse:'

Jeg synes absolut ikke dit nuværende design er grimt, men det virker lidt gammeldags.

Tilmeldt 19. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:46

Hej Lisa

jeg skal i gang med en Webshop, har faktisk kigget på wix... hvorfor anbefaler du ikke wix?

kan du anbefale et site, der laver gode webshops, flotte webshops?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)