Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Wix.com???

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen, der ligger inde med erfaring om opbygning af hjemmesider gennem Wix.com? Er det svært, let, brugervenligt, designmæssigt pænt...etc.?

TakSmile

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er meget brugervenligt og du kan endda designe, opsætte osv. gratis og betaler først når du vil have den live. Dog hvis den skal fungere som webshop ville jeg dog vælge noget andet.

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 20:05

Det kommer helt an på hvad den skal bruges til, hvis det er en webshop du tænker på vil jeg helt sikkert fraråde dig det og vælge en anden form. Mvh Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Skrevet kl. 20:12

Hej Lisa. 

Jeg skal oprette et webmagasin...

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Skrevet kl. 20:13

Hej Mathias. 

Skal ikke oprette en webshop, men et web-magasin...

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:19

beautyblock.dk:

Hej Lisa. 

Jeg skal oprette et webmagasin...

Hvad med Wordpress også finde et passende tema fra themeforest.com?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:22

Det vil jeg umiddelbart mene du kan gøre meget mere fleksibelt med WordPress - det er bloggernes favoritredskab og der findes et hav af gratis "temaer", der kan passe til dig behov. Og en hel række med nydeligt design, hvis du vil betale for dem.

Og hvis du ikke har forstand på WordPress-opsætning, så findes er altid gode tilbud på Amino :)

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Skrevet kl. 20:32

Hej Thomas. 

Sagen er den, at jeg allerede har en hjemmeside, som blev lanceret for en måneds tid siden. Jeg er dog ikke helt tilfreds med designet og har fundet en template fra Wix, som jeg rigtig godt kan lide. Ved du om det kan lade sig gøre, at "bytte over", så jeg beholder host osv., men skifter layout og design til Wix? Har søgt efter svar, men intet fundet. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:35

Hej,

det tror jeg desværre ikke umiddelbart er lige til, det kræver at systemerne er opbygget på samme måde - og det er temmelig tvivlsomt. Så det er enten forfra, eller find et fedt theme til WordPress, så slipper du også for at skulle betale Wix hver måned resten af dit liv :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:24

Du kan ikke overføre din hjemmeside til Wix, da Wix' koncept er design + hosting.

Men jeg kan godt forstå at du er utilfreds med dit nuværende design, og det kan du ændre ret nemt og billigt.

Man skal som udgangspunkt* aldrig, aldrig, aldrig, bruge gratis themes til Wordpress. Heldigvis kan man købe lækkert proff design, til få hundrede kroner. 

Der findes masser af flotte Magazine-themes, og de fleste har indbygget 'ekstra kontrolpanel', så du selv nemmere kan tilpasse farver og stil etc.

Prøv at kigge på:

Themeforest.net har nogle af de foltteste themes (hold musen hen over billedet, for at se designet)

eller: Templatemonster.com

Tjek demoerne grundigt og giv dig god tid til at vælge det rigtige :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)