Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem fragter stykgods København til Trekantsområdet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt to gulvmaskiner (hver 119kg på hjul) i København som jeg skal have til Trekantsområdet, men da de ikke er på paller eller emballeret kan disse ikke komme med normal fragtmand, så hvem kører ellers denne tur og kan have sådanne maskiner med? Har nu brugt to dage på at ringe rundt og kun hvis jeg betaler en formue til et kurerfirma så kan de komme med, men det kan da ikke passe at ingen fragter rullende stykgods fra København mod Jylland ud over at det skal på en palle - kan nogen assistere mig?

Mvh

Michael

P.s. - de priser jeg har fået gør at man næsten skulle opstarte en daglig afgang med en kassevogn fra Trekantsområdet til København og tilbage samme dag medtagende alt muligt stykgods......for det lugter af vild profit!

Fra odense
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:28
hvis vi tager to paller med. sætter din kunde så dem op på de paller vi tager med.
så er prisen all in 1500 ex. moms

mvh. benny

spetra-kurer.dk
Tilmeldt 2. May 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:35

Hej Michael

vi har en bil der kører til trekants området hver mandag , du kan prøve at ringe til Benny 21412655.

MVH lise BCO transport

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 21:55

Tak Ilse det prøver jeg på torsdag.

Mvh

Michael

Tilmeldt 24. Dec 09
Skrevet kl. 21:58

Hej Benny,

jeg undersøger lige det med pallerne, så melder mig hos dig direkte på torsdag.

Mvh

Michael

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12903
Skrevet kl. 23:11

Hej Michael

Ring til nogle af de store flyttefirmer som dagligt har ture til og fra københavn til jylland. Prøv Øbro flytteforetning i Ålborg, sikeborg flytteforretning eller Hvejsel Møbeltransport A/S

Alternativt kan du prøve hos Thy Hurup de køre tit tomme hjem fra KBH, www.hurupthy.dk

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)