Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer,

Jeg startede denne side i efteråret 2012. Der er nu gået ca. 7 mdr (hvor jeg har kørt adwords) og jeg har fået nogle fine kunder allerede. Jeg er ikke webdesigner, online marketing ekspert eller lign. - dog har jeg designet sitet 100% selv, skrevet al indhold, lavet alle billeder osv...  Alt pånær lidt hjælp til wordpress programmering - men føler at det burde kunne optimeres iht. konverteringsraten. (Eller måske har jeg bare for få besøgende?)

Mine hovedprodukter er:

A) Rådgivning indenfor kampagner i biograferne, og salg heraf.

B) Produktion af biografreklame-spots.
 

JEG KUNNE ENORMT GODT tænke mig at høre jeres professionelle vurderinger af sitet med henblik på mersalg

Mangler jeg f.eks:

-Flere call to actions?

-Mangler jeg et nyhedsbrev (e-mail subscriptions)?

-Er mine produkter for uigennemskuelige? Mangler der pris?

-Hvordan kan jeg "fange" de potentielle kunder som besøger siden bedre? (I gennemsnit er der ca. 5-15 besøgende pr. dag -5-8 er kvalitetsleads fra Adwords)

-Bedre COPY (tekst på sitet)?

På forhånd mange tak!

Dbh.

Anders.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til troværdighed ville det ifølge mig gavne med et CVR nummer (Fx. i bunden) og en "om os" side, optimalt med et billede af dig :-)

Dine reference billeder med store brands synes jeg godt du kunne give lidt mere farve. 

- Alexander Larsen 

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input Alexander - Super fedt!

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, du skal blive bedre til at  sætte dig i dine kunders sted, når du  skriver dine tekster. De er ikke målrettede nok og du fortæller en masse om hvordan men alt for lidt om hvorfor. Jeg ville lægge langt mere vægt på, hvorfor det er en god idé at reklamere i biograferne - hvordan er jo først relevant, når kunden har besluttet sig for at købe.

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden kan ikke vises hos mig..

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback...

Rubi: Kan du fortælle hvilket styresystem og browser du bruger?

Majbritt: God pointe Majbritt! Super at få dit skarpe salgsblik på sitet. Har tjekket din hjemmeside, og det kunne meget vel være at jeg hiver fat I dig til at redefinere min kommunikation i den retning.

Fra København V
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 54
Fra  temposervice.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders. Jeg bruger windows 8 og Firefox :)

www.temposervice.dk - Dit Servicefirma

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

Jeg kan som udgangspunkt godt lide din side. Den har et klart budskab med fokus på det vigtigste.

En forbedring du nemt kan lave, der vil gøre siden mere troværdig er at opdatere den oftere.

Det jeg mener er, at hvis man kigger på din blog så et dit nyeste indlæg et med en nogle 2012 data og derefter kommer der ét hvor der er et billede af et juletræ og en julemand. Det har den virkning på mig, at jeg tænker du ikke har haft særlig meget aktivitet siden jul. Det indtryk er givetvis ikke rigtigt, men så er det vigtigt at du viser det med regelmæssig aktivitet på siden. En anden mulighed er helt at fjerne bloggen. Enten eller. En gammel blog med juleting i juni måned er ikke optimal. Smile

Det samme gælder din underside med filmtrailere (http://biografreklame.dk/filmtrailere/). Når jeg klikker mig ind på den (Chrome, Mac) er den bare helt tom. Det virker temmelig ufærdigt og skader igen din troværdighed hos mulige kunder.

Held og lykke med forretningen!

Med venlig hilsen
Christian

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Super feedback Christian, tak!

Helt klart en pointe med at gammelt indhold ikke ser så pokkers tjekket ud. Iht. den organiske SEO ranking, er det godt at have nyt og originalt indhold på sitet.

Så løsningen må være at opdatere den hvér uge.

"Filmtrailere" er nu slettet. - Jeg kunne ikke se den nogen steder på sitet, hvor kunne du se den? Det må have været en slags subsite eller lign. -mystisk, men godt at få den helt væk.


Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Ræklil:
"Filmtrailere" er nu slettet. - Jeg kunne ikke se den nogen steder på sitet, hvor kunne du se den? Det må have været en slags subsite eller lign. -mystisk, men godt at få den helt væk.

Jeg så link til "Filmtrailere" som et menupunkt under Indhold nederst på forsiden - men den er væk nu, så problemet er løst. Smile

Anders Ræklil:

Helt klart en pointe med at gammelt indhold ikke ser så pokkers tjekket ud. Iht. den organiske SEO ranking, er det godt at have nyt og originalt indhold på sitet.

Ja, hvis der er nyt relevant indhold hver uge, så kommer din side til at virke langt mere frisk og relevant; det er et nemt og oplagt sted for dig at sætte ind.

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)