Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PHP kode som ikke fungerer, hvad gør jeg galt?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror som sådan ikke han mener din kode er farlig, bare mere at der er mulighed for den hurtig kan blive uoverskuelig for dig hvis projektet vokser sig rigtig stort:-) derudover skal du også være opmærksom på sikkerhed, hvis du skal håndterer følsom data. Men med den funktionalitet din side har nu, har du ikke noget følsom data, så behøver du ikke tænke på. Vil så lige sige at jeg synes det er helt fint at prøve sig frem og spørge til råds for at blive bedre, kan personligt ikke se andre måder at lære på:-)

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:46

Andreas Baran:
Vil så lige sige at jeg synes det er helt fint at prøve sig frem og spørge til råds for at blive bedre, kan personligt ikke se andre måder at lære på:-)

Andre måder at lære det på? Man kunne læse en bog, f.eks. en af disse:
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss/190-8982746-1781226?url=search-alias%3Daps&field-keywords=php+beginnner

Det er betydelig hurtigere måde at lære det på, fordi man ikke selv skal løbe panden mod muren hele tiden for at lære det. Det er der bare ikke så mange der gider mere... selvom det er mere effektivt når man er nybegynder.

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 14:01

Hej igen

Ville bare skrive, at mads løsning fungerede :-)

Mange tak for hjælpen

Få overspillet din video til dvd hos www.medieland.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 14:58

Mads Mogenshøj:
Andre måder at lære det på? Man kunne læse en bog, f.eks. en af disse:
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss/190-8982746-1781226?url=search-alias%3Daps&field-keywords=php+beginnner

Det jeg mener er heller ikke at man bare skal prøve sig frem i blinde, troede jeg var logik. Selvfølgelig skal man da få noget viden et sted fra, ellers har man jo ingen viden, hvis man er startet fra nul??

Det jeg siger er dog, at jeg intet galt ser i at folk spørger andre folk om råd, hvis man rammer problemer man ikke kan løse, og at det er fint at prøve sig frem selv, istedet for at skulle købe en ydelse af profesionelle altid, hvis man selv er interesseret i at lærer og blive bedre.

Mvh, Andreas Baran

Find billige madopskrifter på Su-mad.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)